וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-על: בתחילת מאי ייקבעו 5 המשרדים שיתמודדו על תקציב הפרסום

איילה צורף

10.4.2003 / 12:53

כל משרדי הפרסום בחמישייה הראשונה יכולים ומעוניינים להתמודד במכרז; אין בכוונת הנהלת החברה לפסול משרדי פרסום המספקים שירותי BTL, אינטראקטיב ומגזרים, באמצעות קבלני משנה

ממסמך בקשת מידע (RFI) שהוציאה הנהלת אל-על ל-20 המשרדים הראשונים בדירוג משרדי הפרסום, לפי דירוג יפעת בקרת פרסום, עולה כי בתחילת מאי תחליט ההנהלה על 5 משרדים שיתמודדו על התקציב. תקציב הפרסום של החברה נאמד ב-4.5 מיליון דולר (במחירים ריאליים).

במסמך אין התניה לפיה כל שירותי הקד"מ, האינטרנט, והמגזרים יהיו חלק מובנה מהמשרד, אלא המשרדים מתבקשים לספק מענה, בין אם כחלק בלתי נפרד ממבנה המשרד, או בין אם בשירותים קבלן משנה. "באל-על מעוניינים לקבל את השירותים במבנה הנוח ביותר", נמסר מדובר החברה. אין בכוונת הנהלת החברה לפסול חברות שמספקות שירותים אלו באמצעות קבלני משנה.

כפי שנכתב לראשונה ב-TheMarker, הודיעו 5 משרדי הפרסום הגדולים - מק'אן קשר בראל, באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, אדלר-חומסקי&ורשבסקי Grey וראובני-פרידן IPG (המטפל בתקציב אל-על בשנים האחרונות) - על רצונם לקחת חלק במכרז.

בין השאר, במסמך בקשת המידע מתבקשים המשרדים המעוניינים להשתתף לציין את הנתונים הבאים: האם יהיו מוכנים לוותר על תקציב פרסום מתחרה; האם הצוות שיטפל בתקציב אל-על התנסה בטיפול מקיף בפרסום נסיעות בינלאומיות לצורכי מסחר ותיירות; משרד המתמחה בטיפול בתקציב פרסום של חברה המנהלת מועדון לקוחות; העוסק בתכנון ובביצוע תוכניות שיווק ופרסום בינלאומיים, המסוגל לבצע פרסום בשפות זרות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully