וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי מכה שנית בערוץ 10: רפיד ויז'ן מקבוצת הכשרת היישוב מבקשת לפרק את הערוץ

אסף ברגרפרוינד

10.4.2003 / 13:08

זאת, בגין חוב של 1.2 מיליון שקל עבור פרסום בשילוט חוצות; אתמול הגיש "מעריב" בקשה דומה בגין חוב של 1.1 מיליון שקל עבור מודעות שפירסם הערוץ בעיתון



חברת רפיד ויז'ן, מקבוצת הכשרת היישוב שבבעלות משפחת נמרודי, הגישה היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב בקשה לפירוק חברת ישראל 10. החברה, העוסקת במתן שירותי פרסום באמצעות שילוט חוצות, הגישה את הבקשה בגין חוב של 1.2 מיליון שקל עבור פרסומי הערוץ בשלטי רפיד ויז'ן. יצויין כי אתמול הגיש עיתון "מעריב", אף הוא בבעלות משפחת נמרודי, בקשה לפירוק הערוץ בגין חוב של 1.1 מיליון שקל עבור פרסום מודעות בעיתון. "מעריב" מחזיקה 24% בזכיינית ערוץ 2 טלעד.



בבקשה נטען כי בין החברה לערוץ, נחתמו 3 הסכמים לפרסום חבילות פרסום בשלטי חוצות בינואר-פברואר 2003. התקופה המדוברת היא זו שבה הוקמה חברת החדשות של הערוץ ומיקי חיימוביץ' הצטרפה אליה, וערוץ 10 יצא בקמפיין שילוט חוצות נרחב לקדם את "האיחוד" בין חיימוביץ' ויעקב אילון. רפיד ויז'ן טוענת כי עמדה בהתחייבויותיה וסיפקה את שלטי הפרסום כמתחייב, אך ערוץ 10 הפר את ההסכמים ולא שילם את מלוא תמורתם.



בבקשה נטען כי על פי פרסומים בעיתונות החברה נקלעה למצב של חדלות פירעון, והיא מתקשה לפרוע את חובותיה עקב סירובו של יו"ר הערוץ, יוסי מימן, להזרים אליה מימון נוסף.



רוני קורן-דינר מוסיפה: בא כוחה של חברת רפיד ויז'ן, עו"ד יוסי כהן, טוען כי לא ידוע לו על קשר בין עסקי "מעריב" וטלעד, לבין הגשת בקשת הפירוק נגד ערוץ 10. "אפילו לא ידענו ש"מעריב" מגישה את הבקשה עד שקראנו על כך בעיתונות", אמר כהן. "כל מה שידוע לנו הוא שחייבים למרשתי סכום נכבד, ושבחברת ישראל 10 מסרבים לשלם ולא עונים לטלפון או למכתבים בעניין החוב. ברגע שישלמו את חובם, נשמח להסיר את הבקשה". בתחילת השבוע צפוי ערוץ 10 להגיש לביהמ"ש צו להקפאת הליכים מפני נושיו הרבים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully