וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים שלב הביניים בקקטוס הזהב: שלמור מוביל עם 35 מדליות

איילה צורף

10.4.2003 / 16:16

במקום השני: קשר-בראל עם 21 מדליות; במקום השלישי, אדלר-חומסקי&ורשבסקי Grey, עם 18 מדליות; באומן-בר-ריבנאי - 7 מדליות; ראובני-פרידן - 6 מדליות; פוגל-לוין - 6 מדליות

בתחרות קקטוס הזהב שחלקה הראשון הסתיים זה עתה, זכה שלמור אבנון עמיחי Y&R במירב המדליות, עם 13 מדליות זהב, 11 מדליות כסף ו-11 מדליות ארד. מתוך המדליות שזכה, 7 הן בתחום האינטרנט, באמצעות Y&R אינטראקטיב - משרד האינטראקטיב שזכה במירב המדליות בתחומו.

במקום השני, בפער גדול, מק'אן קשר-בראל, עם 21 מדליות: 8 זהב, 3 כסף ו-10 ארד.

במקום השלישי, אדלר-חומסקי&ורשבסקי Grey, עם 18 מדליות - 7 זהב, 9 כסף ו-2 ארד. משרדים נוספים שזכו במדליות: באומן-בר-ריבנאי - 7 מדליות; ראובני-פרידן IPG, שביקש למשוך את עבודותיו מהתחרות - 6 מדליות; פוגל-לוין O&M - 6 מדליות.

חלקה הראשון של התחרות שודר בשידור חי ב-yes ובאינטרנט, ובו הוכרזו הזוכים בקטגוריות השונות. בערב ייערך חלקה השני של התחרות, בו יוכרזו הזוכים בקמפיין השנה, משרד הפרסום של השנה ומפרסם השנה.

ראובני-פרידן IPG זכה על במקום הראשון בקטגוריית "שירותי תקשורת" על הסרטון "פרטנר - איכות קשר שלא הכרת - קולנוע".

בשילוט החוצות זכה טמיר-כהן JWT על שירות הכוכביות של פלאפון. במודעות זכה מק'אן קשר בראל על "ימים שבטח תרצו לראות" של yes; המשרד זכה גם בתחום הרדיו על *80 ברשת פלאפון. פוגל לוין זכה במקום הראשון באינטרנט בקטגוריה, על באנר בזק בינלאומי.

מק'אן קשר בראל זכה במקום הראשון בקטגוריית "נדל"ן ותשתיות" על סרטון "למה?" לקופ"ח כללית. המשרד זכה במקום הראשון באינטרנט על אותו הקמפיין.

שלמור-אבנון-עמיחי במקום הראשון בקטגוריית "בריאות, אופנה ויופי", על סרטון "קשה לבלוע" של מעבדות רפא - קלגרון. בקטגוריית מודעות זכה באומן-בר-ריבנאי על חזיות טריומף. בשילוט חוצות זכה שלמור-אבנון-עמיחי על אוטריוין "תד זכות קדיבה" / "שבור מרחק". באינטרנט זכה ראובני-פרידן IPG על קסטרו מן.

גלר-נסיס זכה במקום הראשון בקטגוריית "מוצרי חשמל ואלקטרוניקה" על סרטון הצעת הנישואין של נוקיה. שלמור-אבנון-עמיחי זכה על מודעת טושיבה בקטגוריה. אזימוט על מודעת איקאה ואדלר-חומסקי & ורשבקי על באנר פזקר.

בקטגוריית "פרסום קהילתי" זכה גיתם על קמפיין האגודה למלחמה בסרטן ("מזל טוב - יש לך בן"). בשילוט חוצות בקטגורייה זכה אדלר-חומסקי על קמפיין בצלאל (תעיז. תתקבל. בצלאל). אדלר זכה ברדיו בקטגוריה, על קמפיין ברליץ, ועל קמפיין הסמים זכה המשרד במקום הראשון באינטרנט בקטגוריה.

בקטגוריית "מדיה מודפסת" זכה אדלר-חומסקי&ורשבסקי במקום הראשון על סרטון "עכבר העיר - התנך של הבילויים". הוא זכה גם בקטגוריית הרדיו בתשדיר עכבר העיר. בשילוט חוצות זכה שלמור-אבנון-עמיחי לדפי זהב; הוא זכה גם במודעות - לפנאי פלוס.

בקטגוריית משקאות לא היה זוכה שצבר מספיק נקודות כדי לזכות במקום הראשון בתחום הסרטונים. במודעות זכה שלמור-אבנון-עמיחי על שטראוס-אקטימל. בשילוט חוצות - דחף על קוקה קולה. ברדיו - שלמור אבנון עמיחי - יוטבתה. באינטרנט - Y&R אינטראקטיב על נביעות.

מק'אן קשר בראל במקום הראשון בקטגוריית תחבורה - סרטונים - על הונדה סיוויק. ובמקום הראשון באינטרנט באותה קטגורייה זכה המשרד על באנר הונדה קטנועים. במודעות - זכה גיתם BBDO על מודעת וולוו.

בקטגוריית שירותים פיננסיים לא היו זוכים במקום הראשון בסרטים ובמודעות.

פובליסיס אריאלי בפרס הראשון בקטגוריית נופש ופנאי - סרטים - על סרטון winner של המועצה להסדר הימורים בספורט.

שאר הפרסים בקטגוריה: אדלר-חומסקי&ורשבסקי - מודעה לעכבר העיר - בקטגוריית מודעות - נופש ופנאי; Y&R אינטראקטיב - מקום ראשון בבאנר אינטרנט נופש ופנאי, עבור סטודיו C.

בקטגוריית מזון זכה דיאט יופלה של קשר בראל במקום הראשון בסרטים וברדיו; שלמור-אבנון-עמיחי במקום הראשון במודעות, לקטשופ היינץ; לא היו זוכים במקום הראשון באינטרנט ובשילוט חוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully