וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי מרחיב פעילותו בדרום פלורידה: פותח סניף נוסף בעיר וונטורה

אמיר טייג

10.4.2003 / 15:17

הסניף החדש יתמקד במתן שירותי בנקאות פרטית ומסחרית; זלמן סגל, מנכ"ל לאומי ארה"ב: פלורידה היא יעד חשוב להתרחבות הבנק



בנק לאומי פותח סניף נוסף בוונטורה שבדרום פלורידה. הסניף נפתח כחלק מהרחבת הפעילות הקיימת של הבנק במיאמי ובבוקה רטן, אשר החלה בשנה שעברה. בבנק לאומי מציינים כי הסניף החדש יתמקד במתן שירותי בנקאות פרטית ומסחרית.



זלמן סגל, מנכ"ל לאומי ארה"ב, אמר כי פלורידה מציעה הזדמנויות עסקיות מקומיות וכן בינלאומית עבור בנק לאומי, ולפיכך היא יעד חשוב להתרחבותו. "בפלורידה קיים הריכוז הגבוה ביותר בארה"ב של חברות ישראליות וכן פעילות יבוא ויצוא חזקה. הפעילות הערה של חברות באזור פלורידה בתחום היצוא לדרום אמריקה משך לאחרונה לקוחות רבים של שלוחת הבנק בניו יורק. חשוב לנו להיות איפה שנמצאים לקוחותינו", אמר סגל.



בשנת 2002 פעל בנק לאומי להרחיב פעילותו מחוץ לישראל. פעילותו בחו"ל, הכוללת חמישה בנקים בארה"ב, בריטניה, שווייץ, צרפת ולוקסמבורג, הניבה לבנק רווח של 90 מיליון דולר בשנת 2002, לעומת רווח של 58 מיליון דולר בלבד בשנת 2001. עיקר הגידול ברווח נובע דווקא מאירוע שאינו קשור לפעילות השוטפת - המעילה בשווייץ. כספי הביטוח שהתקבלו בגין המעילה, שהסתכמו בכ-60 מיליון דולר, הם הגורם העיקרי לגידול ברווח של כלל השלוחות בחו"ל. סך כל נכסי הבנקים הזרים של לאומי הסתכם בכ-8.62 מיליארד שקל, ירידה של 1.2% לעומת שנת 2001.



התרומה של השלוחות בחו"ל לרווח הנקי של הבנק הסתכמה בכ-529 מיליון שקל, לעומת 429 מיליון שקל בשנת 2001 - גידול של 23.3%. מאחר שסך הרווח של הבנק הסתכם בכ-430 מיליון שקל, הפעילות בישראל הניבה לבנק הפסדים בשנת 2002 של כ-110 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully