וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קושיצקי מבקשת למחוק את IFN מן המסחר: פירסמה הצעת רכש לפי שווי חברה של כ-5.7 מיליון שקל

אלי דניאל

10.4.2003 / 16:26

מציעה לשלם לבעלי מניות 19 אגורות למניה - 19% מעל מחיר השוק וכ-24% מעל ההון העצמי; עלות הצעת הרכש למשפחת קושיצקי - כ-800 אלף שקל



חברת Kotek3 ההולנדית הנמצאת בשליטת יואל וריבה קושיצקי, פירסמה היום הצעת רכש לרכישת החזקות הציבור במניות איי.אפ.אן העוסקת פיתוח פתרונות ניהול תוכן למערכות ניהול מידע.



כך, החברה ההולנדית אשר מחזיקה בכ-80% מהון המניות של איי.אף.אן, מציעה לשלם לבעלי המניות מחיער של 19 אגורות למניה - כ-19% יותר ממחיר השוק. ל-Kotek3 ישנם הסכמי הצבעה עם סיפורד ישראל ויצחק רכלבסקי, המחזיקים בכ-5.9% מהון המניות של החברה. לפיכך, בכדי שחברת Kotek3 תוכל להגיע לשיעור החזקה של 95% ממניות האיי.אף.אן - שיעור החזקה אשר יאפשר רכישה כפויה של יתרת המניות - צריכה החברה ההולנדית שבעלי מניות נוספים, המחזיקים בלפחות 9.1% ממניות איי.אף.אן, ייענו להצעת הרכש, אשר המועד האחרון למתן הודעות קיבול בגינה נקבע ל-4 במאי 2003 בשעה 13:00.



עלות הצעת הרכש עבור חברת Kotek3 מסתכמת בכ-800 אלף שקל והצעת הרכש האמורה משקפת לחברה שווי של כ-5.7 מיליון שקל, שוויה הגבוה בכ-24% מהונה העצמי. החברה ההולנדית הודיע כי במידה ששיעור ההיענות להצעת הרכש יהיה נמוך משיעור ההיענות המזערי, אזי הצעת הרכש תבוטל והודעות הקיבול שיימסרו לא תענינה.



חברת איי.אף.אן איננה עומדת בכללי השימור של הבורסה שכן שווי החזקות הציבור במניותיה נמוך מהשווי המינימלי המותר - 1.6 מיליון שקל. במידה שהצעת הרכש שפירסמה Kotek3 תענה בחיוב, הרי שהארכה שנתנה הבורסה לחברה לשם עריכת הסדרים לעמידה בכללי השימור לא תהיה רלוונטית. אם ההצעה תיכשל, הרי שלחברה יהיה זמן עד תום יוני 2003 לבצע את ההסדרים הדרושים לעמידה בכללי השימור.



איי.אף.אן רשמה בשנת 2002 הכנסות של כ-21.3 מיליון שקל, ירידה של כ-35% לעומת ההכנסות שהושגו בשנת 2001. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד של כ-5.2 מיליון שקל, הרעה לעומת הפסד של כ-1.6 מיליון שקל שנרשם בשנה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully