וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו מובילה את מניות האינטרנט לעליות לאחר דו"ח טוב מהצפוי; מניות הבלו צ'יפ יורדות

דפנה מאור

10.4.2003 / 16:55

הגירעון המסחרי של ארה"ב הצטמצם בפברואר; הוטלס.קום מזנקת ב-16.4% בעקבות רכישתה ע"י USA אינטראקטיב



מניות יאהו והוטלס.קום מובילות את מניות האינטרנט בוול סטריט לעליות, בעוד שמרבית המדדים נסחרים בטווח קטן משער הסגירה אתמול. מדד מניות האינטרנט של גולדמן סאקס, ה-GIN, עולה ב-2.6%.



נתוני מקרו: גירעון הסחר של ארה"ב הצטמצם בפברואר, בניגוד לתחזיות, בשל גידול ביצוא של כלי תעופה אזרחיים. הגירעון היה 40.3 מיליארד דולר, לעומת 41.2 מיליארד דולר בינואר.



חברת המדיה המקוונת יאהו עולה ב-2.3% לאחר שרשמה רווח תפעולי גדול מהצפוי ברבעון הראשון של 2003 בעקבות גידול במספר המשתמשים בשירותיה בתשלום ובעקבות שיפור בשוק הפרסום המקוון. הרווח הסתכם ב-46.7 מיליון דולר, או 8 סנט למניה, לעומת תחזית אנליסטים לרווח של 6 סנט למניה.



החברה דיווחה על הכנסות של 282.9 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 192.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2002 שעברה ולעומת תחזית אנליסטים להכנסות של 272.7 מיליון דולר. כמו כן העלתה יאהו את תחזיותיה לרבעון הנוכחי ולשנת 2003 כולה.



דאבל קליק, מתחרתה של יאהו בתחום הפרסום המקוון, עולה ב-7.3%.



USA אינטראקטיב (סימול USAI) תרכוש את יתרת מניות הוטלס.קום שאינן בידה. מניית הוטלס.קום (סימול ROOM) מזנקת ב-16.4%.



ניוז קורפ בראשות רופרט מרדוק אישרה אתמול את השמועות כי חתמה על הסכם לרכישת השליטה ביוז אלקטרוניקס , מפעילת דיירקטי.וי, שירות הטלוויזיה בלוויין הגדול בארה"ב. ניוז קורפ, בראשותו של המיליארדר רופרט מרדוק, תרכוש נתח של 34% ממניות יוז תמורת 6.6 מיליארד דולר. הרכישה תגשים את שאיפתה של ניוז לזכות בדומיננטיות בשוק הלוויין האמריקאי, בדומה לזו שיש לה בשוק הבריטי והאסיאתי. מניית יוז נופלת ב-4%; ניוז יורדת ב-1%.



ג'ננטק (סימול DNA) יורדת ב-4% לאחר שדיווחה על רווח נקי של 151.5 מיליון דולר, לעומת רווח של 95.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2002. במונחי רווח למניה רשמה החברה רווח של 29 סנט, לעומת תחזית האנליסטים לרווח של 28 סנט, ולעומת רווח של 18 סנט ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הירידה במניה נובעת ממכירות דלות מהצפוי של תרופת הריטוקסן.



דאו ג'ונס (סימול DJ), המו"לית של "וול סטריט ג'ורנל" ו"בארונ'ס", המשיכה לסבול מירידה בביקוש לפרסום בעיתוניה ברבעון הראשון. הרווח התפעולי שלה צמח, אולם היה זה בזכות קיצוץ בהוצאות. החברה ייחסה את החולשה המתמשכת בפרסום למלחמה בעיראק. מנייתה יורדת ב-2.5%.



חברות הקמעונאות הגדולות רושמות עליות קלות למרות אכזבה ממכירות מארס על רקע המלחמה בעיראק.



וול-מארט דיווחה על גידול של 0.7% במכירות בחנויות זהות בחודש מארס. המכירות הכוללות ברשת הקמעונות הגדולה בעולם צמחו ב-7.8% ל-23.18 מיליארד דולר לעומת התקופה המקבילה. מנייתה עולה ב-0.3%.



ג'יי.סי פני, רשת בתי הכלבו האמריקאית, רשמה ירידה של 5.5% במכירות מארס. התוצאה היתה נמוכה מהתחזיות. מנייתה עולה ב-0.1%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully