וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו מובילה את מניות האינטרנט לעליות לאור דו"ח טוב מהצפוי; פוקס צונחת ב-19% עקב קבלת חובות דירקטי.וי

איתמר וולקוב

10.4.2003 / 20:30

פוקס, שבשליטת רופרט מרדוק, תקבל על עצמה את חובות הרכישה האחרונה שלו בסך 4.5 מיליארד דולר; המדדים המובילים נסחרים כמעט ללא שינוי



בוול סטריט נרשמות כעת ירידות קלות, זה היום השלישי, כשמשקיעים מתנתקים מההצלחה בעיראק ומתמקדים בתוצאות הכספיות החלשות שהחלו לפרסם השבוע החברות בארה"ב, על רקע תחזיות לירידה ברווחי החברות. מניות יאהו והוטלס.קום מובילות את מניות האינטרנט בוול סטריט לעליות, בעוד שמרבית המדדים נסחרים בטווח קטן משער הסגירה אתמול. מדד דאו ג'ונס יורד ב-0.35%, ואילו נאסד"ק עולה ב-0.15%. מדד סטנדרד אנד פורס נסחר ללא שינוי.



נתוני מקרו: גירעון הסחר של ארה"ב הצטמצם בפברואר, בניגוד לתחזיות, בשל גידול ביצוא של כלי תעופה אזרחיים וירידה בצריכה הפרטית בתקופת ההמתנה לפרוץ מלחמה בעיראק שצימצמה היבוא. הגירעון היה 40.3 מיליארד דולר, לעומת 41.2 מיליארד דולר בינואר.



חברת המדיה המקוונת יאהו עולה ב-3.1% לאחר שרשמה רווח תפעולי גדול מהצפוי ברבעון הראשון של 2003 בעקבות גידול במספר המשתמשים בשירותיה בתשלום ובעקבות שיפור בשוק הפרסום המקוון. הרווח הסתכם ב-46.7 מיליון דולר, או 8 סנט למניה, לעומת תחזית אנליסטים לרווח של 6 סנט למניה.



החברה דיווחה על הכנסות של 282.9 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 192.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2002 שעברה ולעומת תחזית אנליסטים להכנסות של 272.7 מיליון דולר. כמו כן, העלתה יאהו את תחזיותיה לרבעון הנוכחי ולשנת 2003 כולה.



במקביל רושמות מניות האינטרנט עליות: מניות אמזון עולות ב-1.2% ומניות איביי עולות ב-1.3%.



מניות USA אינטראקטיב (סימול USAI) עולות ב-7.25%, לאחר שאמרה כי תרכוש את מניות החברה הבת הוטלס.קום (סימול ROOM) שאינן בידה ב-1.1 מיליארד דולר. מניות סוכנות הנסיעות המקוונת מזנקות ב-11%.



חברת המדיה ניוז קורפ אישרה אתמול את השמועות כי חתמה על הסכם לרכישת השליטה ביוז אלקטרוניקס (סימול GMH) מפעילת דיירקטי.וי, שירות הטלוויזיה בלוויין הגדול בארה"ב. ניוז קורפ, בראשותו של המיליארדר רופרט מרדוק, תרכוש נתח של 34% ממניות יוז תמורת 6.6 מיליארד דולר. הרכישה תגשים את שאיפתה של ניוז לזכות בדומיננטיות בשוק הלוויין האמריקאי, בדומה לזו שיש לה בשוק הבריטי והאסיאתי. מניית יוז נופלת ב-10.3%, וניוז קורפ יורדת ב-6.7%.



מנגד, מניות פוקס אינטרטיינמנט (סימול FOX) נופלות ב-19.2%, לאחר שפורסם שהחברה שבשליטת מרדוק תקבל על עצמה את חובות דיירקטי.וי בסך 4.5 מיליארד דולר. עד כה ארבעה בתי השקעות, בהם מריל לינץ', הורידו את המלצתם למניית פוקס מ"קנה" ל"מכור".



ג'ננטק (סימול DNA) יורדת ב-4.1% לאחר שדיווחה על רווח נקי של 151.5 מיליון דולר, לעומת רווח של 95.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2002. במונחי רווח למניה רשמה החברה רווח של 29 סנט, לעומת תחזית האנליסטים לרווח של 28 סנט ולעומת רווח של 18 סנט ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הירידה במניה נובעת ממכירות דלות מהצפוי של תרופת הריטוקסן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully