וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע הוציאה כרטיס צהוב לכים-ניר: דורשת הגשה מחודשת של הדו"חות הכספיים לשנת 2002

אלי דניאל

10.4.2003 / 11:45

ברשות טוענים כי דו"חות החברה אינם ערוכים בהתאם להוראות חוק ני"ע; הבעיה בדו"חות - היעדר אישורי יתרה של לקוח עיקרי בחו"ל בגין יתרה בסך של כ-6.5 מיליון שקל



רשות ניירות ערך הודיעה אתמול לחברת כים-ניר , הנמצאת בשליטת ס.ק.ל תעופה, כי היא נדרשת להגיש מחדש את דו"חותיה לשנת 2002, כל זאת משום שהמתכונת בה הוגשו הדו"חות אינה עונה על דרישות סעיף 36 לחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968.



כך, ברשות ני"ע מפנים להערה אותה הוסיפו רואי החשבון של כים-ניר - משרד רהב, רשף, בן-עמי, עובדיה ושות', לפיה "בקשות לאישורי יתרה מלקוח עיקרי במדינת חוץ באסיה של חברות מאוחדות בגין יתרה בסך של 6.5 מיליון שקל הכלולה בדו"חות המאוחדים, לא נענו, ולא נמצאו בידי רואי החשבון המבקרים של החברות המאוחדות בחו"ל דרכים חלופיות לאימות יתרות אלה בכללותן".



רואי החשבון של החברה הוסיפו כי "פרט להשפעה האפשרית של ההתאמות שהיו עשויות להידרש, אם בכלל, אילו נענו הבקשות לאישורי יתרה או נמצאו בידי רואי החשבון המבקרים של חברות מאוחדות בחו"ל דרכים חלופיות לאימות יתרות אלה בכללותן, הדו"חות הכספיים משקפים באופן נאות את המצב הכספי של החברה".



דרישת ניירות ערך מכים-ניר מצטרפת לדרישה שהופנתה ע"י הרשות לכרמל-אגוד למשכנתאות, הנמצאת בשליטת בנק אגוד , אשר נדרשת אף היא לפרסם מחדש את דו"חות הרבעון הרביעי של שנת 2002, כמו גם את דו"חות ארבעת הרבעונים שקדמו לו.



כים-ניר סיימה את שנת 2002 עם גידול של כ-6% בהכנסות בשעה שאלה הסתכמו בכ-83 מיליון שקל. בשורה התחתונה של החברה נרשם גידול בהפסד הנקי וזה צמח לכ-3.6 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully