וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר פרץ: "נתניהו הוא שר אוצר לא אמין אשר ממשיך לאבד את אמינותו בקרב הציבור"

אמיר טייג

10.4.2003 / 22:50

כך אמר מזכ"ל ההסתדרות, ביציאתו מהפגישה שנערכה הערב בינו ובין שר האוצר; "באוצר נותנים לנו תחושה כי החוכמה נמצאת רק בקרב אנשי האוצר"



"נתניהו הוא שר אוצר לא אמין אשר מאבד את אמינותו בקרב הציבור", כך אמר מזכ"ל ההסתדרות, עמיר פרץ, ביציאתו מהפגישה שנערכה הערב בינו ובין שר האוצר, בנימין נתניהו. למרות קשיי המשא ומתן, אומר פרץ כי יעשה הכל על מנת להגיע להסכמה עם האוצר. "אנו נפעל ללא הטקטיקות שהן המומחיות של נתניהו", אמר פרץ וציין בכעס כי באוצר נותנים להם תחושה כי החוכמה נמצאת רק בקרב אנשי האוצר.



כמו כן, הבהיר פרץ כי ההסתדרות תעשה הכל על מנת לאפשר יציאה מהמיתון, ולפיכך הציג בפני נתניהו מספר חלופות לתוכנית הכלכלית. "בתוכנית של נתניהו אין כוונות טובות", אמר פרץ.



כאשר נשאל לגבי מצבה הגירעוני של ההסתדרות ותוצאות דו"ח סוארי, המעלה ספק לגבי המשך פעילותה של ההסתדרות כעסק חי, אמר פרץ כי הוא כבר נמצא בהסתדרות כ-7 שנים ולאורך כל תקופה זו תמיד היה קיים חשש זה. הוא אמר: "הרבה שרי אוצר הציעו לנו לקבל כסף מתקציב המדינה. אני לא אקח כסף מהמדינה", הצהיר פרץ. "למרות הקשיים, אני אשמור על ההסתדרות כגוף עצמאי", הוא אמר. "ההסתדרות היא גוף יציב ונמשיך באמצעותה להיאבק למען העובדים ולייצגם. להסתדרות עוצמה רבה ותוקף מוסרי למאבק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully