וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש קלות ל-4.654 שקלים במסחר באופציות

אמיר טייג

13.4.2003 / 15:57

ביום שישי השלים הדולר יומיים של עליות ל- 4.658 שקלים; שערו היציג של היורו נקבע על 5.023 שקלים

במסגרת המסחר באופציות שקל-דולר רושם היום השקל עלייה קלה של 0.1% ושערו התיאורטי נקבע על 4.654 שקלים. המסחר היום באופציות מתנהל על רקע אישורן של הערבויות האמריקאיות לישראל בקונגרס במהלך סוף השבוע. אישור הערבויות נעשה כחלק מאישור תקציב המלחמה של בוש. לאחר אישור הקונגרס, נדרש אישורו של הנשיא. מאחר שנשיא הוא זה אשר הגיש את בקשת תקציב המלחמה, אישורו הוא פרוצדורלי בלבד.

ביום שישי המשיך שערו של השקל לרדת לעומת הדולר יום השני ברציפות. שערו היציג של הדולר נקבע ביום שישי בעלייה של כ-0.45% לרמה של 4.658 שקלים. גם מול היורו נחלש השקל ביום שישי ושערו היציג של המטבע האירופי התחזק ב-0.45% לרמה של 5.023 שקלים.

בשבוע החולף הורגשה ירידה מסוימת בפעילות של הסוחרים. ההערכות הן כי הסוחרים הזרים הקטינו את היקף פעילותם בצורה חדה מאז התבהרה התמונה בעיראק. ירידת הסיכוי כי ישראל תהיה מעורבת במלחמה הרחיקה ספקולנטים זרים. גם בין הסוחרים מקומיים הורגשה ירידה בפעילות, כאשר מרביתם נכנסו לעמדות המתנה.

בבית ההשקעות אקסלנס העריכו ביום שישי כי הדולר ייסחר בימים הקרובים בטווח של 4.625-4.675 שקלים, כאשר שבירה רמת ההתנגדות של הדולר ב-4.675 שקלים עשויה להביאו עד לרמה של 4.73 שקלים. בבית ההשקעות הוסיפו כי השבוע יושפע המסחר בשוק מהמרות אמצע החודש, כמו גם מכך ששבוע המסחר יהיה מקוצר בשל חג הפסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully