וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאביקס תתקין מערכות לניטור התנועה בתעלות הימיות של בלגיה ב-750 אלף שקל

צורי דאר

13.4.2003 / 11:16

העסקה צפויה לגדול בכחצי מיליון שקל נוספים במהלך השנה; הפרויקט כולו מוערך בכ-2.4 מיליון יורו; מאביקס נמצאת בשליטת סידב טכנולוגיות



חברת מאביקס הישראלית (MAVIX), המפתחת ומשווקת פתרונות מעקב, צפייה ובקרה, תתקין מערכות שישתלבו ב-Zeekanaal Project - פרויקט הבקרה על צירי התנועה הימיים בתעלות הבלגיות הצפוניות דיל-ליובן ובריסל-שילדה (Leuven-Dijle ו-Brussels-Schelde).



העלות הכוללת של הפרויקט מוערכת בכ-2.4 מיליון יורו. חלקה של MAVIX מוערך בכ-750 אלף שקל בשלב הראשון, והוא צפוי לגדול כבר במהלך שנת 2003 בכחצי מיליון שקל נוספים.



מאביקס מסרה כי הפרויקט נועד ליצור מערכת ניהול כללית לשליטה ובקרה על התנועה בתעלות הפלמיות, וכן תיאום מלא בין מעבר כלי השיט, תנועת הגשרים המתרוממים ומעבר כלי הרכב עליהם. המערכת מנוהלת מחדר בקרה אחד הצופה ושולט על כ-30 אתרים הממוקמים לאורך התעלות, בעזרת כ-200 מצלמות, על ידי רשת תקשורת סטנדרטית (TCP/IP).



מאביקס מפארק ההיי-טק ביוקנעם, הוקמה בשנת 1995 והינה בשליטת סידב טכנולוגיות מקבוצת סידב , הנסחרת בבורסה בתל אביב. מאביקס עוסקת בפיתוח בפתרונות מעקב, צפייה ובקרה, המבוססים על העברת מידע על גבי רשתות תקשורת. החברה פיתחה ארכיטקטורת "מטריצה וירטואלית" (Virtual Matrix) ייחודית, המאפשרת הפצה דינמית של מספר בלתי מוגבל של מקורות וידיאו, אודיו ונתונים על גבי רשתות IP, למספר בלתי מוגבל של מטרות.



פתרונות המעקב והבקרה התעשייתית של מאביקס הותקנו עד כה ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully