וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשואה זנקס מעלה את תחזית ההכנסות של אגיס ב-2003 ל-1.7 מיליון שקל

ניצן כהן

13.4.2003 / 11:56

למרות התרומה החיובית של עסקת ג'ונסון אנד ג'ונסון לרווחיות החברה, האנליסטים בנשואה זנקס מותירים את מחיר היעד של המניה ללא שינוי ומורידים את ההמלצה ל"נייטרלי"

האנליסט חיים ישראל מבית ההשקעות נשואה זנקס מוריד את המלצתו למניות אגיס מ"קנייה" ל"נייטרלי". מחיר היעד בו נוקב ישראל עומד על 69 שקל לטווח של שנה, ללא שינוי מההמלצה הקודמת. בבית ההשקעות מציינים שהשינויים בתחזיות הרווח של החברה היו אמורים להביא להעלאת מחיר היעד של המניה ל-76.5 שקל, אולם העליות החדות במחיר המניה שוחקים את האטרקטיוויות שברכישתה.

אגיס הודיעה בשבוע שעבר על עסקה חדשה עם ענקית התרופות והכימיקלים ג'ונסון אנד ג'ונסון. על פי תנאי העסקה, העבירה אגיס לחברה בת של ג'ונסון אנד ג'ונסון את הזכויות על תרופת ההמופרוטזין תמורת סכום חד פעמי של 15 מיליון דולר ותמלוגים מהמכירות של התרופה ברחבי העולם. על פי הערכות שונות, התמלוגים שתקבל אגיס ינועו משנת 2004 ועד לשנת 2010 בטווחים של 3-5 מיליון דולר לשנה, כשקיים פוטנציאל לתמלוגים גבוהים עוד יותר - בכפוף להיקף המכירות של התרופה ברחבי העולם.

התרופה המופרוטזין מיועדת לטיפול בפצעי עור, שעלולים להתפתח לזיהומים. בנשואה זנקס מעריכים שהעסקה תתרום לרווחיות של אגיס כבר השנה 41 אגורות למניה, דבר שיביא את הרווחים של החברה ב-2003 ל-4.10 שקל למניה - לעומת תחזית הרווח הקודמת שצפתה רווחים שנתיים של 3.69 שקל למניה. המטרה הברורה של אגיס היא להפוך לשחקן משמעותי בשוק הגנרי העולמי. בבית ההשקעות מציינים שלא כמו המתחרות של אגיס, החברה בחרה להתמקד במספר מצומצם של נישות בתחום זה.

בנשואה זנקס מעריכים שהבחירה האסטרטגית של אגיס תומכת בתחזיות צמיחה של 18%-20% בטווח של 5 השנים הקרובות. בבית ההשקעות מעלים את תחזית ההכנסות של אגיס לשנים 2003 ו-2004. להערכתם, תשיג החברה ב-2003 הכנסות של 1.7 מיליון שקל לעומת תחזית ההכנסות הקודמת שצפתה הכנסות שנתיות של 1.66 מיליון שקל. ב-2004 צפויה החברה להשיג הכנסות של 1.96 מיליון שקל, לעומת התחזית הקודמת שצפתה הכנסות של 1.91 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully