וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית ציוד התקשורת הבינלאומית Juniper Networks מקימה חברה בת בישראל

ערן גבאי

13.4.2003 / 15:22

את הסניף הישראלי ינהל ישראל דויד, ששימש כסמנכ"ל באקסלינק וכסמנכ"ל במוטורולה ישראל מערכות מידע; Juniper מחזיקה ב-38% משוק נתבי הליבה



יצרנית ציוד התקשורת הבינלאומית Juniper Networks מקימה חברה בת בישראל, תחת השם Juniper ישראל. ג'וניפר עוסקת בפיתוח תשתיות הדור הבא של רשתות IP.



את הסניף הישראלי ינהל ישראל דויד, שבתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל באקסלינק, ולפני כן שימש כסמנכ"ל במוטורולה ישראל מערכות מידע.



מוצרי ג'וניפר נטוורקס משווקים בישראל באמצעות מוטורולה ישראל מערכות מידע ונטקום, ובאמצעות השותפות הגלובליות אריקסון וסימנס.



סלקום היא לקוח של ג'וניפר נטוורקס, והיא מרכזת את כל רשתות ה-IP הנפרדות לרשת אחת אחידה. במסגרת זו היא התקינה את נתבי האינטרנט M10 של חברת ג'וניפר נטוורקס, היצרנית השנייה בגודלה של ציוד לניתוב תעבורה באינטרנט - כמענה לצרכים הפנים ארגוניים בחברה. נתבי ה-M10 ישמשו כתשתית לשירותי וידיאו, טלפוניית IP ושירותי IP VPN.



ג'וניפר מחזיקה בנתח שוק של 30% משוק הנתבים (Routers) בקרב ספקיות שירותי התקשורת בעולם, ב-38% משוק נתבי הליבה, ב-28% משוק נתבי הקצה וב-51% משוק הפס הרחב המצטבר (Bras). מחזור המכירות של החברה ב-2002 הסתכם בכ-547 מיליון דולר.



ג'וניפר, שהוקמה ב-1996, סיימה את הרבעון הראשון של 2003 עם מחזור מכירות של 157.2 מיליון דולר - עלייה של 29% בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי הסתכם ב-3.7 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 46 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully