וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת "חדשות ישראל" הגישה למועצת הכבלים את התוכנית העסקית להפעלת ערוץ החדשות

רוני קורן-דינר

13.4.2003 / 18:21

מבקשת להעלות את הערוץ לאוויר לקראת סוף השנה; דורית ענבר: נבדוק את התוכנית לפרטי פרטים, אך על פניו נראה כי פרק הזמן שביקשו אינו סביר



חברת "חדשות ישראל", זכיינית ערוץ החדשות הייעודי, הגישה היום למועצת הכבלים והלוויין את התוכנית העסקית להפעלת הערוץ. זאת, יומיים לפני המועד האחרון שהציבה המועצה ל"חדשות ישראל" בטרם תשלול את רשיון השידורים שלה. על פי עיקרי התוכנית, חדשות ישראל מבקשת להפיק ערוץ חדשות בתקציב נמוך יחסית (כ-25 מיליון דולר לשנה), ללא מגישים כוכבים ובלוח זמנים שיאפשר לה להעלות את הערוץ לקראת סוף שנת 2003. ככל הידוע, לא מוזכרת בתוכנית האפשרות למיזוג עם ערוץ 10.



כזכור, איימה המועצה לשלול את רשיון השידורים של הערוץ לאחר שמועד העלייה שלו לאוויר פג בתחילת מארס, והחברה לא הראתה סימנים של היערכות לפעילות שידורים. במקביל, החברה פיטרה 20 מתוך 28 עובדיה, ומחלוקות חריפות התגלעו בין בעלי המניות. בינתיים רכשו אנשי העסקים צבי חפץ ואיגור מלשנקו כ-12% ממניות הערוץ, והם מנהלים מו"מ לרכישת השליטה בחברה.



המועצה, בראשות דורית ענבר, קבעה כי למרות השינויים הצפויים בהרכב הבעלות חייבת "חדשות ישראל" להגיש לה בתוך 30 יום תוכנית אופרטיווית שתפרט את מקורות המימון של הערוץ, את לוח הזמנים שלו, תפקידים מרכזיים בהנהלה, מועדי גיוס עובדים וכו' - אחרת יישלל הרישיון. היום, כאמור, הוגשה התוכנית. ענבר אישרה את קבלת התוכנית, אך מסרה כי טרם הספיקה לבחון את הדברים האמורים בה לעומקם. "נבדוק את התוכנית לפרטי פרטים, אך על פניו נראה כי פרק הזמן שביקשו אינו סביר", אמרה. ככל הנראה, תתכנס המועצה לשידורי כבלים ולוויין לדון בתוכנית רק לאחר חג הפסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully