וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה לבחירת מנכ"ל לבנק הפועלים תתכנס היום בשנית

שלומי שפר

14.4.2003 / 8:26

בישיבה הראשונה של הוועדה עדיין לא הועלו שמות מועמדים לתפקיד המנכ"ל; ההערכות הן כי בישיבה היום יועלו שמות ראשונים שבכוונת הוועדה לפנות אליהם



הוועדה לבחירת מנכ"ל חדש לבנק הפועלים בעקבות התפטרותו של אלי יונס, תתכנס היום לישיבתה השנייה. הוועדה התכנסה לראשונה ביום חמישי בשבוע שעבר ודנה בדרכים לבחירת המנכ"ל.



בישיבה הראשונה של הוועדה עדיין לא הועלו שמות מועמדים לתפקיד המנכ"ל; ההערכות הן כי בישיבה היום יועלו שמות ראשונים שבכוונת הוועדה לפנות אליהם.



בענף הבנקאות מעריכים כי המועמדים מתוך הבנק יהיו מנהל החטיבה הקמעונית צבי זיו, ומנהל החטיבה העסקית שי טלמון. ההערכות הן כי אם יוצע התפקיד למועמד מחוץ לבנק, תיעשה פנייה גם למנכ"ל הבנק הבינלאומי דוד גרנות; פנייה כזו עדיין לא נעשתה. בענף יש המעריכים כי יובאו בחשבון גם מועמדים חיצוניים לא מוכרים.



עוד אומרים בענף כי הוועדה תפעל לאיתור מועמד חלופי במהירות האפשרית; על אף שיונס הסכים להמשיך בעבודתו בבנק עד למציאת מחליף, הן הבעלים הן יונס יעדיפו לסיים את ההתקשרות במהרה, עקב המתחים ביניהם שהביאו לפרישתו. עם זאת לאחר ההודעה על הפרישה, העבודה בבנק מתנהלת ללא מתחים.



חברי הוועדה לבחירת המנכ"ל הם יו"ר הבנק שלמה נחמה, סגן יו"ר הבנק דני דנקנר וכן הדירקטורים שרי אריסון, סקוט שאי, ג'י פומרנץ, עידו דיסנצ'יק, חיים סאמט וגדעון שטיאט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully