וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס התקינה מערכות להקלטת שיחות ברשויות המס באוסטרליה

שירלי יום-טוב

14.4.2003 / 11:59

מערכות ה-NiceLog שולבו במערכת מענה המשרתת כ-650 אלף לקוחות ומאפשרת דיווח לרשויות המס בטלפון; בנוסף הותקנה מערכת הבטחת איכות השירות



חברת נייס מערכות הודיעה היום כי רשויות מס ההכנסה של אוסטרליה (Australian Tax Office - ATO) התקינו מערכות של נייס מסוג NiceLog להקלטה ואחזור מידע קולי. המערכות של נייס, שולבו במערכת מענה אינטראקטיווית המשרתת כיום כ-650 אלף לקוחות ומאפשרת למשלמי המיסים לדווח לרשויות המס באמצעות הטלפון בכל עת. המערכת המשולבת פותחה באוסטרליה בשיתוף עם חברת NEC Business Solutions.



בנוסף על גביית המס באמצעות הטלפון, התקינו רשויות המס האוסטרליות מערכת של נייס להבטחת איכות השירות, המאפשרת הקלטה של שיחות המתקבלות על ידי 2,500 נותני שירות.



נייס, המספקת פתרונות הקלטה דיגיטלית ויישומים לתחום ניהול האינטראקציות העסקיות ולתחום האבטחה, תדווח על תוצאות הרבעון הראשון ב-14 למאי. על פי התחזית הממוצעת בוול סטריט, החברה צפויה לדווח על רווח נקי של 2 סנט למניה, כרבע מיליון דולר, על הכנסות בגובה 53 מיליון דולר.



ברבעון הרביעי דיווחה החברה על הפסד נקי גבוה של כ-33 מיליון דולר בעקבות מחיקות ענק בגין השקעות מהעבר. ההכנסות הסתכמו ב-49.7 מיליון דולר - צמיחה של 31% מהרבעון המקביל. בסיום הרבעון ציין חיים שני, מנכ"ל נייס, כי להערכתו ההכנסות של נייס יסתכמו ברבעון הראשון של השנה ב-51-54 מיליון דולר ועם רווח קטן. ב-2003 כולה, העריך שני, מחזור המכירות של החברה יסתכם בכ-240-255 מיליון דולר על רווח נקי של 80-90 סנט למניה, כ-11-12 מיליון דולר. שווי השוק של נייס, הנסחרת בבורסה בת"א ובנאסד"ק, מסתכם בכ-158 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully