וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטיגרופ עולה ב-1.3% ומושכת את מדד דאו ג'ונס בוול סטריט לעלייה בעקבות דו"ח רבעוני מוצלח

דפנה מאור

14.4.2003 / 17:01

וורלדקום נופלת ב-9.6% בעקבות תוכניתה להעביר את השליטה לנושים ולמחוק חובות של 35 מיליארד דולר



עליות שערים מתונות נרשמות בבורסות וול סטריט, לנוכח ציפיות להתאוששות כלכלית. בעקבות דו"חות טובים מהצפוי של כמה מהבנקים הגדולים, נרשמות עליות במגזר הפיננסים.



במהלך סוף השבוע אמר אנתוני סנטומרו, נשיא הבנק הפדרלי של פילדלפיה, כי הצמיחה בכלכלת ארה"ב צפויה להאיץ לקצב בריא ובר קיימא של 3%-4% לקראת סוף השנה. הצמיחה צפויה להימשך גם בשנת 2004. סנטומרו תולה את ההתאוששות בסיום המלחמה בעיראק.



סיטיגרופ ובנק אוף אמריקה (סימול BAC) רשמו צמיחה ברווחי הרבעון הראשון של 2003 בזכות ירידה בהפסדים על הלוואות, והצלחה בתחום הבנקאות הקמעונית. בניגוד להם, בנק פליט בוסטון (סימול FBF) רשם ירידה של 23% ברווח - בשל הפסדים על הלוואות.



מניית סיטיגרופ מתווה את הכיוון למגזר הפיננסים בעלייה של 1.3%; בנק אוף אמריקה עולה ב-0.5%; פליט בוסטון עולה ב-4.4%.



חברת הייעוץ אקסנצ'ר (סימול ACN) יורדת ב-0.4%, לאחר שדיווחה כי הכפילה את רווחיה ברבעון פי 11. ברבעון שהסתיים ב-28 בפברואר רשמה חברת הייעוץ רווח של 118.7 מיליון דולר, לעומת 10.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. הסיבה להפרש היתה מחיקה של 211 מיליון דולר על השקעות ברבעון המקביל. הרווח למניה היה 25 סנט, לעומת תחזיות ל-24 סנט.



וורלדקום (סימול WCOEQ.PK), ענקית התקשורת האמריקאית, נופלת ב-9.6%. החברה צפויה להגיש היום את תוכנית הארגון מחדש שלה. במסגרת התוכנית תועבר השליטה המלאה בחברה לידי נושיה, יימחקו 35 מיליארד דולר מכלל חובותיה - ובעלי המניות הנוכחיים שלה יישלחו הביתה בידיים ריקות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully