וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן ברגר קינג: ריקליס מעוניין להישאר בעליה של הרשת

איילה צורף

15.4.2003 / 8:06

עד כה הוגשו לנאמן טישמן חמש הצעות לרכישת פעילות הרשת; תוקף צו הקפאת ההליכים לחברה הוארך עד ה-24 ביוני; דיון ההתמחרות על הרשת צפוי להתנהל בסוף אפריל



נאמן רשת ברגר קינג, דורון טישמן, מנהל מגעים עם הבעלים הנוכחיים של הרשת, משולם ריקליס, המעוניין להמשיך ולהחזיק ברשת - כך דיווח טישמן בשבוע שעבר לשופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך. ברגר קינג נמצאת זה חודשיים בהקפאת הליכים.



בהצעה קודמת ביקש ריקליס להזרים כספים לרשת על בסיס הסכמה של נושיה לויתור על חובות. "הצעה זו היתה בלתי מספקת", אמר טישמן. "כעת מסתמנת אפשרות חדשה שלפיה ריקליס יכניס לרשת שותף באחוזים מהותיים, שיזרים כספים. להערכתי, ריקליס ידולל בצורה מאסיווית". בנוסף דיווח טישמן לבית המשפט על קיצוצים שביצע בהנהלת החברה - פיטוריהם של סמנכ"ל הכספים ושל סמנכ"ל השיווק.



אלשייך האריכה את תוקפו של צו הקפאת ההליכים לחברה עד 24 ביוני, וביקשה מטישמן להעביר אליה עד תחילת מאי את המלצתו לרוכש החברה. דיון ההתמחרות על הרשת צפוי להתנהל בסוף אפריל.



השופטת נזפה בטישמן על שלא עידכן את בית המשפט בעניין ההצעות שקיבל לרכישת הרשת: "לא מקובל עלי שבמסגרת חליפת פתקים במהלך הדיון, אני אלמד אילו הצעות מונחות בפני הנאמן".



עד כה הוגשו לנאמן חמש הצעות לרכישת פעילות הרשת. בשלב זה נראה כי הצעתן של מקדונלדס ובורגר ראנץ', המוערכת ב-5 מיליון דולר שישולמו כבר בשלב הראשון, היא הצעת המזומן הגבוהה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully