וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכספים צפויה לאשר היום כמחצית מהקיצוץ המתוכנן

מוטי בסוק

15.4.2003 / 8:31

מדובר בקיצוץ של כ-5 מיליארד ש' בתקציב 2003; הסעיפים שבהם תדון הוועדה מתייחסים להפחתה אחידה של 10% בתקציבי ההוצאות של כל משרדי הממשלה ל-2003 והפחתות תקציב נוספות



ועדת הכספים תתכנס היום בתל אביב כדי לדון בבקשת האוצר לאשר את סעיפי תוכנית ההבראה הכלכלית שאישרה הממשלה, ואשר אינם דורשים תיקוני חקיקה. מדובר בקיצוץ של כ-5 מיליארד שקל בתקציב 2003, כמחצית מהקיצוץ המתוכנן בתוכנית הכלכלית - כ-11 מיליארד שקל.



בקשת האוצר לדון בסעיפים אלה הועברה לוועדת הכספים בשבוע שעבר. לנוכח דחיפות העניינים המובאים בבקשה, הם יידונו היום בישיבת מיוחדת של ועדת הכספים. הקיצוץ נדרש - בהנחה שהתוכנית הכלכלית לא תאושר עד לסוף החודש - במטרה להתחיל בביצוע התוכנית, לא כולל הסעיפים הדורשים חקיקה, בתחילת מאי. הסעיפים שבהם תדון הוועדה מתייחסים להפחתה אחידה של 10% בתקציבי ההוצאות של כל משרדי הממשלה ל-2003 והפחתות תקציב נוספות; כלל ההפחתה מסתכם בכ-5 מיליארד שקל.



אתמול נפגשו השר במשרד האוצר, מאיר שטרית, ויו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, בניסיון להתגבר על המחלוקות בין שני המוסדות, ואולם לא הושגה כל התקדמות. ח"כ פרץ העלה בפגישה את דרישת ההסתדרות לדון בהצעותיה לפיתרון מצוקת הגירעון בתקציב הממשלה; בקשתו נדחתה על הסף. היום תתקיים פגישה שנייה בין שני האישים.



במקביל התכנסו אתמול ועדות המו"מ שבין ההסתדרות לאוצר; גם במו"מ זה לא נרשמה כל התקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully