וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות שערים בעקבות וול סטריט; טוקיו התקדמה ב-1.1% והתרחקה משפל של 20 שנה

דפנה מאור

15.4.2003 / 9:33

סמסונג אלקטרוניקס עלתה ב-3.7% למרות ציפיות לירידה ברווח הרבעוני; NTT דוקומו לא תוותר על החזקותיה ב-AT&T וויירלס



עליות שערים נרשמו בבורסות אסיה, בהשראת העליות בוול סטריט, ובשל חיפוש הזדמנויות לאחר שאתמול נרשמו ירידות חדות. בורסת טוקיו עלתה ב-1.1% והתרחקה משפל של 20 שנה שרשמה אתמול. בקוריאה עלה מדד קוספי ב-1.8%; הונג קונג עלתה ב-0.6% במחצית הראשונה של המסחר.



דובר ממשלת יפאן אמר נשקלת אפשרות להקפיא את המסים על רווחי הון ודיווידנדים לשנה אחת. מהלך הקפאת המסים ביפאן נתמך על ידי פדרציית העסקים היפאנית, איגוד מנהלי התאגידים ולשכת המסחר של יפאן, אשר פנו בבקשה לממשלה אתמול. יישומן של ההקלות עשוי לעודד חברות ויחידים להשקיע בשוק המניות.



סוני, מחברות הייצוא הגדולות ביפאן, עלתה ב-2.6%; יצרנית הרכב טויוטה עלתה ב-3.6% ומתחרתה מיצובישי זינקה ב-5.3%.



NTT דוקומו, חברת הסלולר הגדולה ביפאן, עלתה ב-3.5% לאחר שאמרה כי אין בכוונתה למכור את החזקותיה ב-AT&T וויירלס, חברת הסלולר האמריקאית. חששות כי וויירלס לא תעמוד ביעדי השקת שירותים מתקדמים של הדור השלישי בארה"ב הובילו לספקולציות לגבי המכירה.



בקוריאה נרשמו עליות במניות השבבים, למרות ציפיות כי סמסונג אלקטרוניקס, יצרנית שבבי הזכרון הגדולה בעולם, תדווח על ירידה ברווח בשל חולשה במחירי השבבים. סמסונג אלקטרוניקס עלתה ב-3.7%.



הונג קונג נהנתה מיום של עליות בתקופה קשה עבורה: מגפת ה-SARS הממשיכה להכות באוכלוסייתה מאיימת לפגוע קשות בכלכלה. חברת התעופה קתאי פסיפיק התאוששה היום ב-1.8% לאחר שנפלה בשל חשש כי תיאלץ להשבית את צי המטוסים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully