וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 חודשים לאחר סיום 2002: גילת לוויינים תבחר היום דירקטוריון חדש ותפרסם דו"חות כספיים

גתית פנקס

15.4.2003 / 10:25

החברה תכנס היום את בעלי מניותיה והם יאשרו את הדירקטוריון, כך שגילת תעמוד בדרישות הנאסד"ק; תספק 1,250 טרמינלים לשימוש ברשת הלוטו באיידהו וקליפורניה



היום, יותר מ-4 חודשים לאחר סיום שנת 2002, חברת גילת לוויינים הישראלית מקווה לפרסם את תוצאותיה הכספיות לסיכום השנה והרבעון הרביעי, זאת לאחר ישיבת הדירקטוריון ואסיפת בעלי המניות השנתית שלה שיתקיימו בעוד שעה קלה בפתח תקווה.



לאחרונה בורסת הנאסד"ק הודיעה לגילת כי היא אינה עומדת בכלליה - לא בעטיו של שווי השוק שלה, שהרי הסדר הנושים של גילת טיפל בנקודה זו ושווי השוק של גילת כיום הוא כ-63 מיליון דולר - אלא מאחר שאין לחברה ועדת ביקורת בדירקטוריון שמתכנסת כל תקופה.



גילת מתכננת היום, כפי שאמרה בעבר, לאשר דירקטוריון חדש, שהיום כבר תתרחש ישיבתו הראשונה שתאשר את הדו"חות, כך שהיא מאמינה כי תעמוד בדרישות הנאסד"ק. דירקטוריון החברה יכלול כעת את שלמה רודב כיו"ר ואת גדעון צ'יטיאט, מאיר שמיר, יואל גת, עמירם לוינברג, דורון שטייגר, שלי תשובה, לינדה הר-נבו ודוד מילגרום.



בנוסף לכך, הודיעה הלילה גילת כי באמצעות החברה הבת שלה בארה"ב, ספייסנט, היא קיבלה הזמנה מחברת שירותי ההגרלות GTECH עבור 1,250 טרמינלים לתקשורת לוויינים (Skystar Advantage) לשימוש ברשת הלוטו של איידהו וקליפורניה. גילת תספק לרשת מבוססת ה-IP של GTECH כ-500 טרמינלים ו-750 נוספים עבור רשת ה-VSAT שלה.



ההזמנה הנוכחית הינה הזמנת המשך: בחודשים האחרונים, אומרת גילת, היא סיפקה ל-GTECH את פלטפורמות ה-VSAT שלה ליותר מ-17 אלף אתרים בעולם ומאז 1991 היא העבירה לה יותר מ-29 אלף טרמינלים לשימוש עבור משחקי מזל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully