וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוטק, אלקטריק פיול לשעבר, זכתה בחוזה נוסף לאספקת סוללות לצבא האמריקאי; השווי: 1.6 מיליון דולר

גתית פנקס

15.4.2003 / 10:45

המניה זינקה אתמול ב-15.6% במחזור גבוה פי 3.5 מהממוצע על רקע ההודעה; הסוללות יסופקו עד נובמבר 2003; ב-2002 ההזמנות מהצבא האמריקאי לסוללות אלו היו 2.5 מ' ד'



חברת ארוטק הישראלית (אלקטריק פיול לשעבר) ממשיכה ליהנות ממכירות לצבא האמריקאי. החברה דיווחה היום כי חטיבת הסוללות שלה חתמה על חוזה עם מפקדת התקשורת האלקטרונית של צבא ארה"ב (CECOM) להעברת סוללות מסוג Zinc-Air נוספות לכוחות הצבא. וכפי שקורה לא מעט אצל ארוטק, ההודעות החיוביות מובילות לזינוק מרשים במניה: זו, עלתה אתמול ב-15.6% על רקע ההודעה במחזור גבוה פי 3.5 מהממוצע במניה. כעת, שווי השוק של החברה הוא 26 מיליון דולר.



ארוטק מציינת כי ב-2002 ההזמנות מ-CECOM הסתכמו ב-2.5 מיליון דולר, וכי ההזמנה הנוכחית היא בגובה של 1.6 מיליון דולר עבור סוללות שיסופקו עד נובמבר 2003. לאחרונה, סיפקה ארוטק סוללות אבץ מיוחדות לכוחות האמריקאים בעיראק ובמפרץ הפרסי.



הסוללה מסוג BA-8180/U שמספקת ארוטק היא ללא הטענה, היא בגודל ומשקל של מכשיר נישא נייד (PDA ) ופיתוחה ארך 5 שנים ומומן בחלקו על ידי CECOM. סוללות האבץ הן ידידותיות לסביבה יותר מסוללות הליתיום והן נחשבות לבטוחות יותר בתנאי קרב, טוענת ארוטק. רוברט ארליך, יו"ר ומנכ"ל החברה אמר בהודעתה כי ההזמנות הנוכחיות הן הוכחה לכך שהמעבר של החברה לתחום סוללות צבאיות היה נכון והוא רואה בחוזה עם הצבא האמריקאי סימן טוב לבאות.



החברה סיימה את 2002 עם הכנסות של 6.4 מיליון דולר והפסד נקי של כ-18 מיליון דולר, כולל הוצאות חד פעמיות בגין הפסקת פעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully