וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו.בי.אס מכר עבור לקוחותיו מניות ברן בשווי של יותר מ-20 מיליון שקל

אלי דניאל ואילן מוסנאים

15.4.2003 / 11:41

המניה ירדה אתמול ב-4.6% תוך מחזור של כ-27 מיליון שקל בבורסה ומחוץ לבורסה; מהווה כ-9% מהון המניות של ברן; ביו.בי.אס מכחישים מעורבות בפעילות


בית ההשקעות השווייצי יו.בי.אס מכר אתמול עבור לקוחותיו חבילת מניות של חברת ברן בהיקף של יותר מ-20 מיליון שקל - כך נודע ל-TheMarker. לא ברור מי היה הגורם שעבורו מכר יו.בי.אס את המניות, אולם בשוק מעריכים כי המוכרים היו בעלי השליטה מאיר דור ואלקטרה . המניות נמכרו לגופים מוסדיים בעסקות בבורסה ומחוץ לבורסה.

המסחר במניית ברן היה אתמול חריג, ובסיומו ננעלה המניה בירידות של 4.6% תוך שהיא מרכזת מחזור עצום של כ-20 מיליון שקל. בנוסף, בוצעו מחוץ לבורסה עסקות בהיקף של כ-7 מיליון שקל, שוב בירידה של כ-4.5%. מיו.בי.אס נמסר כי בית ההשקעות אינו מאשר מעורבות בפעילות. ברן נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-300 מיליון שקל, כך שבמסחר אתמול החליפו ידיים כ-9% ממניות החברה.

קבוצת ברן הינה חברת פרויקטים בתחום ההנדסה והתשתיות הפועלת במסגרת שבע חטיבות: הקמה ובינוי, תעשייה, תקשורת, מוליכים למחצה, ייעוץ, טכנולוגיה ופיתוח עסקי. בעלי השליטה בברן, הם המנכ"ל מאיר דור (16.1%) וחברת אלקטרה (12.6%). אחזקה מהותית של 6.7% מהון המניות של ברן יש לקופות הגמל וקרנות הנאמנות של בנק לאומי, והקופות והקרנות של הבנק הבינלאומי מחזיקות בכ-4.7% ממניות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully