וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיית זיהוי הקול של ארט תשולב בטלפון לביש ללא מקשים שיושק ע"י סימנס

צורי דאר

15.4.2003 / 12:31

הטלפונים הלבישים של חטיבת Xelibri יהיו בעלי אורך חיים של כשנה; נשיא ארט: מדובר במהלך גאוני להגדלת מכירות



חברת ארט טכנולוגיות זיהוי מתקדמות (Art), המתמחה בפיתוח טכנולוגיות זיהוי קול וכתב יד טבעי לשוק הסלולרי, הודיעה היום על חתימת הסכם ראשון עם חטיבת Xelibri החדשה של חברת סימנס -מיצרניות הטלפונים הסלולריים המובילות בעולם.



במסגרת הסכם זה, תוטמע טכנולוגיית זיהוי הקול של חברת ארט - smARTspeak NG, במכשיר ה-Xelibri 3, שהוא טלפון סלולרי הנמכר כפריט אופנה לביש - והוא מכשיר GSM הראשון בעולם, שאינו כולל מקשים והמופעל באמצעות הקול בלבד.



הטכנולוגיה של ארט תאפשר הפעלת המכשיר באמצעות חיוג ספרות ללא תלות בדובר, וחיוג שמות וביצוע פקודות התלויים בדובר. ארט מסרה כי הטכנולוגיה שלה מותאמת להפעלה בסביבות המאופיינות בכוח עיבוד מצומצם וברעשי רקע, ולכן נמצאה מתאימה לדרישות של Xelibri 3.



מכשירי ה-Xelibri הראשונים, אשר ישווקו בסוף שבוע זה ברחבי אירופה, יכללו את השפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, סינית, ספרדית וצרפתית ושפות נוספות יתעדכנו בהמשך. קולקציית Xelibri תכלול ארבעה טלפונים, ואורך החיים של כל מכשיר יהיה כשנים עשר חודשים - אורך חיים קצר משמעותית, לעומת טלפונים סלולריים אחרים המשווקים בשוק. קו מוצרים זה יימכר בנקודות מכירה חדשות, ובעיקר בחנויות כל-בו ובאמצעות קמעונאי אופנה.



"שיעורי החדרת טלפונים בשווקים שונים בעולם עומדים על כ-70 או 80 אחוזים בממוצע, והגדילה באופן כללי מואטת" - אמר ערן אהרונסון, נשיא חברת ארט. "לכן יצירת קטגוריה חדשה של מוצרים בשוק, בייחוד כזו שיכולה ליצור ביקוש גם בקרב בעלי טלפונים סלולריים נוכחיים לרכישת טלפון נוסף, היא מהלך גאוני - תוצר של חשיבה אסטרטגית ממדרגה ראשונה. ארט גאה על היותה שותפה מלאה ליוזמה החדשנית".



ארט, שנוסדה ב-1990, מתמחה בפיתוח טכנולוגיות זיהוי קול וזיהוי כתב יד עבור שוק המכשירים הניידים. לחברה מספר חוזים עם יצרניות מובילות של מכשירי קצה - בהן מוטורולה, פנסוניק, GVC, מיצובישי, קסיו, מיקרוסופט, היטאצ'י, סימנס, פיליפס וסמסונג. לפני כחודשיים הודיעה ארט על חוזה גם עם אלפאסל, מקבוצת אמבלייז, האמורה להשיק במהלך השנה הקרובה את הטלפון הסלולרי הראשון שפותח בישראל.



ארט מתל אביב גייסה עד כה כ-23 מיליון דולר מקרן יורופנד, מאינוונטק, מנומורה, מקרדיט סוויס, מג'יי פי מורגן, מג'יי אנד או סליגמן, מלאומי השקעות, מפיקטט ומנוטובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully