וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל הליכוד יוסף בננו אולץ להתפטר מדירקטוריון בזק

אמיר הלמר

15.4.2003 / 14:30

בננו - פעיל ליכוד ומקורב לסילבן שלום, לא דיווח לוועדת רביבי על זיקתו הפוליטית למפלגה, בעת שביקש להתמנות לחבר המועצה להסדר ההימורים בספורט



פעיל הליכוד יוסף בננו, המשמש כחבר מועצת העיר באר שבע ויו"ר מועצת סניף המפלגה בעיר, ייאלץ להתפטר מתפקידו כדירקטור בחברת בזק לאחר שהתברר כי לא דיווח אמת בטופס המועמדות שהגיש לוועדה לבדיקת מינויים, שבראשה עומד השופט בדימוס יצחק רביבי, בקשר לזיקתו הפוליטית בעת שביקש להתמנות לתפקיד חבר המועצה להסדר ההימורים בספורט.



בננו היה מועמדו של שר האוצר לשעבר, סילבן שלום, לתפקיד והגיש את המועמדות באוגוסט 2001, אלא שבטופס המועמדות הוא ענה בשלילה לשאלות שהתייחסו לזיקתו הפוליטית לשר הממנה - שלום.



בעקבות זאת נפתחה חקירה משטרתית, שמסקנותיה הועברו לידי פרקליטות מחוז ירושלים. במהלך שימוע שנערך לבננו הציעה עורכת דינו, חנה ברוכי, כי לא יוגש כנגדו כתב אישום בגין הטעיית הוועדה, ובתמורה יחתום בננו על מסמך "התחייבות וחרטה" בו יביע חרטה על מעשיו - וכן יתחייב שלא להיות מועמד ולא להתמנות לדירקטוריון של שום חברה ולשום תפקיד בשירות הציבורי, במשך 5 שנים.



כמו כן, בננו התחייב להתפטר לאלתר מכהונתו בדירקטוריון בזק, והתחייב שלא לשמש במשך 5 השנים הבאות כדירקטור בחברות ציבוריות.



התחייבותו של בננו אינה חלה על הגשת מועמדותו לכנסת, למועצת העיר ולמוסדות פנימיים ונבחרים של מפלגתו. כמו כן נקבע כי הוא יוכל להמשיך בעבודתו בחברת בזק. בננו משמש כמנהל מחלקת תשתית במרחב דרום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully