וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחט: "לא נתנו היום לממשלה להעביר בחטף החלטה לקצץ 5 מיליארד שקל"

אמיר טייג

15.4.2003 / 15:38

"הבהרנו ליו"ר ועדת הכספים כי הוא לא יכול לקיים הצבעה על התוכנית", אמר שוחט בצאתו מישיבת הוועדה בה נדחתה ההצבעה לאישור חלק מהקיצוץ במסגרת התוכנית הכלכלית



"לא נתנו היום לממשלה להעביר בחטף החלטה של קיצוץ 5 מיליארד שקל", כך אומר חבר הכנסת וחבר ועדת הכספים, אברהם בייגה שוחט, בצאתו מישיבת ועדת הכספים. הוועדה נתבקשה לאשר היום חלק מהקיצוץ המתוכנן במסגרת התוכנית הכלכלית. "הבהרנו ליו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת אברהם הירשזון, כי הוא לא יכול לקיים היום הצבעה על התוכנית. דרשנו כי הממשלה תביא את נציגי משרדי הממשלה על מנת שיפרטו עבורנו את תוכנית הקיצוצים ואת עמדתם בנושא", אומר שוחט.



"זו חוצפה נוראית מצד הממשלה להביא את תוכנית הקיצוצים בצורה זו", אומר שוחט המייצג את מפלגת העבודה בוועדת הכספים. "לקצץ במענקי הדיור של ערי הפיתוח הוא חיסול ממוקד של אוכלוסיית החלשים. זהו טמטום מוחלט שלא ייעשה", אומר שוחט. "מצד אחד הממשלה רוצה לעודד כניסה מחודשת של מובטלים למעגל העבודה, ולעודד תעסוקה בכלל, ומצד שני האוצר רוצה להקטין את תקציבי ההכשרה המקצועית. זהו ניגוד שלא ייעשה".



ועדת הכספים התכנסה היום בתל אביב על מנת לדון בפרטי התוכנית הכלכלית של האוצר. התוכנית אשר אושרה כבר על ידי הממשלה, נכנסה בשבועיים האחרונים להליך החקיקה. הקריאה הראשונה בכנסת לאישור התוכנית היתה אמורה להתקיים בתחילת השבוע הנוכחי, אך נדחה בשל סיכום עם ההסתדרות בסוף השבוע הקודם. על פי הסיכום, ההסתדרות תדחה את האיום להשבית את כלל המשק לאחר חג הפסח והאוצר הסכים לדחות את תחילת החקיקה. עד הגשת החוק לקריאה ראשונה הממשלה תזדקק לאישור ועדת הכספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully