וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינרון קיבלה אישור FDA למערכת Polaris LV לטיפול בבעיות כלי דם; מנכ"ל החברה: מכרנו ב-2002 ב-10 מ' ד'

צורי דאר

15.4.2003 / 16:38

החברה קיבלה אישור FDA ל-Polaris DS להסרת שיער ונמצאת בשלבים מתקדמים לקבלת אישור דומה למערכת להעלמת קמטים



חברת המכשור הרפואי הישראלית סינרון (Syneron) הודיעה היום על קבלת אישור לשיווק מערכת Polaris LV, לטיפול בבעיות הקשורות לכלי דם בולטים כגון ורידים ברגלים, מרשות המזון והתרופות האמריקאית, ה-FDA.



לפני כחודשיים קיבלה החברה אישור FDA למוצר Polaris DS להסרת שיער. החברה מסרה כי היא נמצאית בשלבים מתקדמים לקבלת אישור דומה גם למערכת שלישית - Polaris WR - שנועדה להעלמת קמטים. לכל משפחת מוצרי פולריס אישור CE לשיווק במדינות אירופה. לחברה משפחת מוצרים בשם Aurora להסרת שיער לצמיתות ולחידוש העור.



סינרון נוסדה בספטמבר 2000 על ידי ד"ר מיכאל קריינדל ומשה מזרחי. החברה עוסקת בפיתוח מכשירים לטיפולי עור קוסמטיים. המכשירים של סינרון מבוססים על טכנולוגיית ELOS- Electro-Optical Synergy המשלבת בין אנרגיה אופטית (אור או לייזר) לחשמלית (גלי RF). משפחת מוצרי אורורה מתבססת על אנרגיית אור ופולריס על לייזר.



מנכ"ל החברה, משה מזרחי, אמר כי עם קבלת האישור האחרון תוכל החברה להציע לרופאים הן מערכת מבוססת אנרגיית אור והן מערכת מובססת אנרגיית לייזר. עוד אמר מזרחי כי החברה מכרה ב-2002 בכ-10 מיליון דולר וצפה כי החברה תצמח ב-100%



סינרון גייסה עם הקמתה 1.3 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. בינואר 2002 גייסה 2 מיליון דולר לפי שווי של כ-10 מיליון דולר מקרן ההון סיכון יזראל הלת'קר ונצ'רס וממשקיעים פרטיים.



על בעלי המניות בחברה נמנה שמעון אקהויז שניהל בעבר את לומניס, העוסקת אף היא בפיתוח מוצרים לטיפולי עור. בין החברות ניטש בשנה האחרונה מאבק משפטי, שלווה בתביעות הדדיות על הפרה לכאורה של זכויות יוצרים.



סינרון מעסיקה כיום כ-50 עובדים במרכז פיתוח ביקנעם בקו ייצור במגדל העמק ובסניפי מכירות בטורנטו ובמינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully