וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג בנק המזרחי בדירקטוריון אקסלנס: התפשטות להשקעות בנדל"ן היא יוזמה הרפתקנית שלא טובה לאקסלנס

ניצן כהן

15.4.2003 / 16:58

אהוד ניר: "לאקסלנס אין ניסיון וידע בהשקעות בנדל"ן; מצב בו מקצים למנהל 17.5% מהון מניות של חברה מבלי שהביא איתו הון, מעודד אותו לקחת על עצמו סיכונים גבוהים" * איל הנדל"ן הבריטי ליאו נואי ישקיע 45 מיליון דולר בחברת השקעות ריאליות שתקים אקסלנס



אהוד ניר, נציג בנק המזרחי בדירקטוריון אקסלנס, מתנגד להקמת חברת השקעות ריאליות של החברה עם איל הנדל"ן הבריטי, ליאו נואי. ניר מציין שהעסקה היא רעה לאקסלנס, שנכנסת לתחום שאין לה בו ניסיון. "למרות שהחברה מסכנת 5 מיליון דולר, עדיין מדובר בחברה שיש לה הון עצמי של 100 מיליון שקל ונראה שהולכים לשרוף את הכסף הזה", ציין ניר.



"האחריות שלי היא לחברה ואין קשר בין התנגדותי לעסקה לבין היותי נציג בנק המזרחי, מדובר בעסקה רעה - כל מי שהרים את ידו בעד העסקה פוגע באקסלנס", מוסיף ניר. "מצב בו מקצים למנהל 17.5% מהון מניות של חברה מבלי שהביא איתו הון, למעשה מעודד אותו לקחת על עצמו סיכונים גבוהים שעלולים לפגוע בחברה. מדובר ביוזמה הרפתקנית שמחייבת אותי להתנגד לה".



"העסקה עלולה לגרור את החברה למחיקת הון, שהרי מדובר בסיכון גבוה, ביוזמה הרפתקנית ומנסיוני בשווקים כבר ראיתי איך משקיעים נכנסים לתחומים שאינם מכירים אותם ומפסידים את כספם. לאף אחד באקסלנס אין ניסיון בעסקות נדל"ן וגם המינוי הוא של אדם שלא ברור לי מה מידת נסיונו בתחום זה", מוסיף ניר. "זכותו של משקיע באקסלנס לצפות שהחברה תתמקד בהשקעות שהיא טובה בהן - בתחום הפיננסים. אם ירצה מי מהמשקיעים להשקיע בנדל"ן, יש חברות מספיק טובות בתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully