וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור צפייה ממוצע של 21% בדודו טופז בעונה העשירית

יאיר מנדלסון

16.4.2003 / 9:03

בשבוע שעבר, משחק הכדורגל בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב, ששודר על ידי קשת ביום שבת, דורג בראש הטבלה עם שיעור צפייה של 19.2%



ערוץ 10 נהג להתפאר בעיקר בשלוש רצועות שידורים: משחקי הכדורסל והכדורגל, מהדורות החדשות וסדרת "המורדים". אך בעוד "המורדים", טלנובלה לצעירים, נחשבת לאחת ההצלחות של הערוץ, כוכביה זוכים להצלחה גדולה הרבה יותר בקרב צופי ערוץ 2.



תוכנית סיום העונה של "הראשון בבידור" ששודרה שלשום על ידי זכיינית ערוץ 2 קשת, שבה אירח דודו טופז את כוכבי "המורדים", זכתה לשיעור צפייה של כ-21.3% מכלל האכלוסייה, לפי נתוני הוועדה למדרוג שהופקו על ידי טל-גאל מקבוצת /TNSטלסקר. "המורדים", המשודרת מדי יום ב-18:00 בערוץ 10, זוכה לשיעור צפייה ממוצע של כ-3.6% בלבד (עם זאת, בקרב צעירים שיעור הצפייה כפול).



אתמול חתם טופז את העונה העשירית של "הראשון בבידור", בה היה שיעור הצפייה הממוצע בתוכנית 21.4%, וכמעט מדי שבוע היא דורגה בין עשרת התוכניות המובילות בצפייה.



"הראשון בבידור" היתה התוכנית המובילה בקרב התוכניות הקבועות בעונת החורף החולפת (למעט חדשות). היא מובילה בצפייה גם על פני תוכניות אחרות המשודרות בערוץ 2 באותן שעות בימים אחרים. שיעור הצפייה הממוצע בשעות 23:00-21:30 ברוב ימי השבוע נע בין 13.4% ל-15.8% (ראו תרשים).



בשבוע שעבר, 12-6 באפריל, בו לא שודרה "הראשון בבידור", הצליחה קשת להכניס לטבלת התוכניות הנצפות חמש תוכניות, לעומת שתיים לרשת, אחת לערוץ 1 ושתיים ל"חדשות 2" של ערוץ 2. משחק הכדורגל בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב, ששודר על ידי קשת ביום שבת, דורג בראש הטבלה עם שיעור צפייה של 19.2%.



התוכניות האחרות של קשת בשבת בבוקר לא נכנסו לטבלה, אך זכו לשיעור צפייה גבוה יחסית. יעור הצפייה בתוכנית הבישול של השף ישראל אהרוני "שיעור פרטי" היה 6.3%, לעומת 5.8% בשבוע הקודם (השבוע הראשון לעליית התוכנית). שיעור הצפייה של הסרט "אבא גנוב 2" ששודר בשבת בצהריים היה 7.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully