וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה ו-3M משכו את דאו ג'ונס לירידות; מדד מניות המוליכים למחצה זינק ב-3.4%

דפנה מאור

16.4.2003 / 23:36

דו"חות טובים של מיקרוסופט ואינטל הובילו את מניות הטכנולוגיה לעליות; אמריקן איירליינס זינקה ב-24% לקראת הכרעתה בנוגע לפשיטת רגל



מרבית מניות מדד דאו ג'ונס ירדו במסחר בוול סטריט היום, בעקבות מימושים ואכזבה ממכירות קוקה קולה ברבעון. מדד דאו ג'ונס ירד ב-1.7%. מיקרוסופט ומניות השבבים משכו את מגזר הטכנולוגיה לעליות, ומדד נאסד"ק סיים בעלייה של 0.3%, בעוד מדד SOX של מניות המוליכים למחצה עלה ב-3.4%.



בחזית המקרו: שיעור האינפלציה בארה"ב התמתן בחודש מארס על אף זינוק של 4.6% במחירי האנרגיה, כך דיווח היום משרד העבודה בארה"ב.מדד המחירים לצרכן עלה בשיעור מתון של 0.3%, מחצית מעלייה של 0.6% שנרשמה בחודש פברואר, ומעט פחות מתחזית הכלכלנים לעלייה של 0.4%. בשנה האחרונה עלה מדד המחירים לצרכן בארה"ב ב-3%.



מיקרוסופט עלתה ב-1.3% לאחר שפירסמה תוצאות חיוביות לרבעון השלישי של שנת הכספים אמש. ההכנסות הסתכמו ב-7.84 מיליארד דולר, עלייה של 8% לעומת התקופה המקבילה. בשורת הרווח הנקי רשמה החברה 2.79 מיליארד דולר, 26 סנט למניה, ועלתה ב-2 סנט על התחזיות.



אינטל (סימול INTC) עלתה ב-6% בזכות תחזיות מעודדות במפתיע לרבעון השני. יצרנית השבבים הגדולה בעולם, אינטל, דיווחה אמש לאחר המסחר על רווח נקי של 915 מיליון דולר, 14 סנט למניה, לעומת רווח של 936 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת, ולעומת תחזית אנליסטים לרווח של 12 סנט למניה. הכנסות החברה הסתכמו ב-6.75 מיליארד דולר - כמעט זהות לאלו של הרבעון המקביל.



ככלל, מגזר השבבים היה הבולט ביותר בעליותיו היום בוול סטריט.



קוקה קולה (סימול KO) ירדה ב-6.2% לאחר שרשמה עלייה קטנה מהצפוי במכירות משקאות קלים במונחי יחידות. ענקית המשקאות הקלים רשמה עלייה חדה ברווח הנקי ל-835 מיליון דולר, 34 סנט למניה, לעומת הפסד של 194 מיליון דולר, 8 סנט למניה בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.



מניית ג'יי.פי מורגן צ'ייס (סימול JPM) ירדה ב-1.4% לאחר פרסום דו"חות הבנק.



אמריקן איירליינס (סימול AMR) זינקה ב-24.1% על רקע ציפיות להחלטת איגודי העובדים שלה לגבי הסכמי שכר. איגוד הדיילים החליט להצביע פעם נוספת על אישור הסכמי השכר, שעשויים למנוע מהחברה לפשוט רגל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully