וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציבות בדולר על רמה של 4.564 שקלים במסגרת המסחר באופציות

אמיר טייג

20.4.2003 / 13:50

חדר המסחר של הבינלאומי: ברמה של 4.555 שקלים הופיעו רוכשים רבים; הדולר היציג שנקבע ביום שלישי עומד על 4.579 שקלים

יציבות נרשמת הבוקר בשער הדולר, כפי שמשתקף מהמסחר באופציות שקל-דולר. בשעה זו השער הנגזר הוא כ-4.564 שקלים, בדומה לרמה בה נסחר הדולר ביום שישי. יש לציין כי ביום שישי האחרון לא נקבע שער יציג, וזאת בגלל חופשת הפסחא בעולם. שערו היציג של הדולר, שנקבע ביום שלישי האחרון, עומד על 4.579 שקלים.

המסחר במטבע סובל בימים האחרונים מהיקפי מסחר נמוכים יחסית. פעילים רבים בארץ ובחו"ל אינם פעילים בגלל חג הפסחא בעולם, וחג הפסח במקומותינו, ויש לצפות למסחר דליל גם במהלך שאר ימי חול המועד. "חברות רבות נמצאות בחופשה מרוכזת", מציין סוחר בבנק הבינלאומי. להערכת הסוחרים בבנק הבינלאומי, הדולר עשוי לבחון שוב בקרוב את רמת ה-4.555 שקלים - הרמה בה הופיעו קונים רבים. להערכתם, רמת ההתנגדות בימים הקרובים נמצאת ב-4.59 שקלים - ולפיכך הדולר צפוי לנוע בטווח זה בימים הקרובים.

בשבוע העבר התחזק השקל מול הדולר בכ-1.7%. ההערכות הן כי מהלך העליות האחרון בשקל הוא חלק ממכלול פעולות שביצעו המשקיעים, בהם משקיעים זרים רבים. מכירות הדולרים באו במקביל לרכישות מניות בבורסה ורכישות איגרות חוב שקליות. לפיכך, נרשמו עליות שערים בשוק המניות ובשוק האג"ח מחד - וירידת שער השקל מול הדולר, מאידך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully