וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: המעו"ף חוצה את רמת ה-380 נקודות; משלים עלייה של 30% מאז השפל באמצע פברואר

אילן מוסנאים

20.4.2003 / 10:43

המעו"ף מטפס ב-1.2% במחזור של 40 מ' ש'; עליות מתונות במניות לאומי והפועלים למרות הורדת הדירוג ע"י פיץ'; אלווריון ואודיוקודס עולות 20%; אבנר ודלק קידוחים יורדות ב-2%;



הבורסה של תל אביב רושמת בשעה זו עליות שערים של יותר מ-1% והמדדים ממשיכים את אווירת החג שנרשמה בימי המסחר האחרונים. זאת, בעקבות העליות בסיום המסחר בארה"ב ביום חמישי האחרון. מדד הנאסד"ק סיים את המסחר ביום חמישי בעלייה של 2.2% ומדד דאו ג'ונס עלה ב-1%.



מדד המעו"ף רושם הבוקר עלייה של כ-1.2% לרמה של 381.52 נקודות ומדד תל אביב 100 עולה ב-1.3% לרמה של 391.7 נקודות. התל-טק נסחר בעלייה של 3.8%. מחזור המסחר בינוני ומסתכם בכ-40 מיליון שקל.



המעו"ף משלים בעליות הבוקר זינוק של כ-30% מאז השפל של כ-294 נקודות אליו הגיע באמצע חודש פברואר - לפני מעט יותר מחודשיים. מדד תל אביב 100 עלה בתקופה זו בשיעור של 29%.



מניית טבע , שסיימה את המסחר בארה"ב עם פער חיובי של 2%, פותחת הבוקר את המסחר בעלייה של 2.4%. המניה מרכזת מחזור של 5 מיליון שקל, שהנו השני בגובהו בשוק.



עליות חדות של כ-20% רושמות הבוקר מניות אודיוקודס ואלווריון , בעקבות פערי ארביטראז' חיוביים דומים. מניית סאיטקס שפתחה את המסחר עם פער שלילי של 3.8% יורדת ב-3.6%.



מניות הבנקים הגדולים לאומי והפועלים פותחות את המסחר ביציבות למרות הורדת דירוג האשראי של חברת הדירוג הבינלאומי פיץ' לבנקים. מניית לאומי עולה ב-0.3% ומניית הפועלים עולה ב-0.4%. פיץ' הודיעה ביום חמישי, אחרי סגירת המסחר בתל אביב, כי החליטה להפחית את הדירוג לשני הבנקים מ-(-A) ל-(+BBB), וזאת בעקבות הדו"חות הכספיים שפירסמו הבנקים לפני שבועיים - שהצביעו על הרעה באיכות הנכסים שלהם, ובשל המשך העמקת המיתון במשק.



יחידות ההשתתפות של אבנר ודלק קידוחים נסחרות כעת בירידות של 1.6% ו-2.4%. זאת בעקבות הידיעה שמפרסם הבוקר עיתון "הארץ", לפיה מיזם הגז "ים תטיס", בו שותפות אבנר ודלק קידוחים וכן פרוייקט ההולכה, שאמור להוביל את הגז מהים לחוף, צפויים לקשיי מימון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully