וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרפורמה במס: קרדן השקעות תשלם מס של כ-12.2 מיליון שקל

אלי דניאל

20.4.2003 / 10:58

המס ישולם, בין היתר, בגין חלק החברה ברווחי הון ודיווידנדים של חברת הנדל"ן GTC וחברת הביטוח והפיננסים TBIH; קרדן נדל"ן הגיעה להסדר דומה לפיו תשלם 18.4 מיליון שקל

חברת קרדן השקעות , הנמצאת בשליטת יוסף גרינפלד ואבנר שנור, הודיעה הבוקר על השגת הסכם עם רשויות מס הכנסה בנוגע להשפעת הרפורמה במס על חבויותיה בתשלום מס הכנסה בגין פעילותן של החברות המוחזקות על ידה בחו"ל. על פי הסכם זה, אליו הגיעו קרדן והיחידה למיסוי בינלאומי במס הכנסה, תשלם החברה לרשויות המס סך של כ-12.2 מיליון שקל ב-24 תשלומים שווים.

על פי ההסכם, החברה תשלם מס בשיעור של 5% בגין חלקה ברווחי הון ועודפים חשבונאים הניתנים לחלוקה של החברות המוחזקות, כמו בגין חלק החברה ברווחים שטרם מומשו (עליית ערך הנכסים בחו"ל). התשלום למס הכנסה נובע בעיקרו מפעילותן של שתי חברות בהן מחזיקה קרדן - GTC Internaional הפועלת בתחום הנדל"ן במזרח אירופה וחברת TBIH הפועלת בתחומי הביטוח והפיננסים במדינות מזרח ומרכז אירופה.

בדומה לסיכום אותו השיגה קרדן עם רשויות המס, כך גם החברה המוחזקת קרדן נדל"ן (מוחזקת ע"י קרדן בשיעור של כ-45.3%), השיגה הסדר דומה, אם כי הסכום אותו היא תשלם לרשויות המס יהיה גבוה יותר - כ-18.4 מיליון שקל.

ככל הידוע, ההסכמה שבין קרדן וקרדן נדל"ן לבין רשויות המס מיישרת קו בכל הקשור לחבותן במס הכנסה עד לתום שנת 2002, בגין פעילות החברות המוחזקות על ידן בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully