וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה רכשה בחצי השנה האחרונה 2.5% ממניות מג'יק

גולן פרידנפלד

20.4.2003 / 13:35

גדי גולדשטיין: ראינו לפנינו רמות שערים אטרקטיוויות לרכישה במטרה לבסס את השליטה שלנו בחברה - פעולה דומה ביצענו במניות סאפיינס

חברת פורמולה רכשה בחצי השנה האחרונה כ-2.5% ממניות החברה הבת מג'יק תמורת כ-823 אלף דולר, כך עולה מהסמך התקופתי שהגישה פורמולה לרשות לניירות ערך האמריקאית המפרט את החזקותיה. לאחר הרכישות הללו, שהחלו עוד באוקטובר 2002, מחזיקה פורמולה בכ-16.1 מיליון מניות של מג'יק המהוות 54.6% מהון המניות המונפק של החברה. הרכישות בוצעו בטווח מחירים שנע בים 83 סנט ל-1.31 דולרים למניה לעומת מחיר המניה כיום בשוק, העומד על 1.19 דולרים.

גדי גולדשטיין, המחזיק ביחד עם דני גולדשטיין בשליטה בחברת פורמולה, מסר כי הרכישות האחרונות שביצעה החברה הינן חלק מהאסטרטגיה של פורמולה המעוניינת להחזיק מעל ל-50% בחברות הבנות שלה. "ראינו לפנינו רמות שערים שנראות לנו אטרקטיוויות בכדי להגדיל מעט את אחזקותינו בחברה וזו הסיבה היחידה לביצוען. פעולה דומה נעשתה במניות סאפיינס על מנת להגדיל את אחזקותינו בחברה".

הכנסות מג'יק ברבעון הרביעי הסתכמו ב-13.8 מיליון דולר - ירידה של כ-20% מהרבעון המקביל וכאמור, רמה זהה לזו של הרבעון הקודם. בסיכום שנתי מדובר בשחיקה של שורת ההכנסות לרמה של 60 מיליון דולר - ירידה של 18% ביחס ל-2001.

ההפסד הנקי הסתכם ברבעון הרביעי ב-3.3 מיליון דולר, או 11 סנט למניה. ברבעון המקביל אמנם מדובר בהפסד נקי עצום של כ-28 מיליון דולר, או 94 סנט למניה - אולם ביחס לרבעון הקודם מדובר בהרעה שכן הוא הסתכם ב-2.1 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully