וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה תביעה לפירוק "חדשות ישראל"

רוני קורן-דינר

21.4.2003 / 12:13

התובע: יורם גלובוס, בעלי 12.5% ממניות החברה; התביעה - בגין חוב של 1.35 מיליון דולר; טוען למעשי מרמה בחברה וניהול רשלני ובזבזני

יורם גלובוס, בעלי אולפני ג.ג, הגיש היום תביעה לפירוק חברת "חדשות ישראל", זכיינית ערוץ החדשות. גלובוס, המחזיק ב-12.5% מהחברה והקשור עמה בחוזה לאספקת שירותי אולפן, תובע את פירוק החברה בגין חוב של 1.35 מיליון דולר.

גלובוס, באמצעות בא כוחו עו"ד יוסי כהן, טוען כי החברה הפרה את ההסכם לאספקת שירותי אולפן. זאת לאחר שאיש העסקים צבי חפץ רכש מניות בחברה וכתב בתוכנית העסקית החדשה שהגיש למועצת הכבלים והלוויין כי החברה תשקיע 8 מיליון דולר בבניית אולפנים חדשים. זאת, בעוד שבין הצדדים קיים הסכם לאספקת השירותים למשך 10 שנים תמורת 10 מיליון דולר.

חברת חדשות ישראל סיפקה מהדורות חדשות לערוץ 10 במשך השנה הראשונה לפעילותו, עד ינואר 2003 - אז עלתה חברת החדשות העצמאית של הערוץ. חדשות ישראל, מספר גלובוס, שחששה כי ערוץ 10 יתקשר במישרין עם אולפני ג.ג, ביקשה לחסום אפשרות זו בפניו ע"י המשך תשלומי שכירות. לפיכך עמד חלק מאולפני ג.ג. ללא שימוש למרות בקשות להפעילם מצד גופי תקשורת אחרים. ואולם, לדברי גלובוס, החברה הפסיקה לשלם החל מפברואר 2003, והודיעה כי לא תשלם את יתרת החוב בסך 1.35 מיליון דולר לשנה זו.

עוד נטען בכתב התביעה כי החברה נוהלה במרמה ובאופן רשלני ובזבזני. כך למשל נכתב כי מקופת החברה הוצאו סכומי עתק אשר לא היה מחובתה לשלם, ושולמו משכורות עתק למנהלים ללא כל הצדקה. עוד נכתב כי היועץ המשפטי עו"ד צבי האוזר, אשר נמנה גם על גרעין המייסדים של החברה, הגיש לה חשבונית ע"ס 16 אלף דולר בגין שכר טרחה עבור עבודה פרטית שביצע עבור אחד מבעלי המניות: נסיעה ללונדון לשם ניהול מו"מ בין חנני רויכמן לאיש העסקים רון לאודר למכירת מניותיו בערוץ (23%) ללאודר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully