וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאינד תספק פתרון בילינג כולל לאינטלקו מבליז; החוזה מוערך ב-1-2 מיליון דולר וההכנסות ממנו יוכרו עד סוף השנה

גתית פנקס

21.4.2003 / 12:19

גם פורטל התמודדה; מוניקה אייזינגר, המנכ"לית: "אינטלקו בונה רשת שתסופק ע"י אלקטל ואנחנו מספקים ציוד קצה אל קצה"; שווי השוק של החברה מתקרב למזומן בקופתה שמסתכם ב- 43 מ' ד'



חברת מאינד הישראלית, ספקית מערכות בילינג לשירותי IP, הודיעה היום כי חתמה על חוזה עם חברת Intelco International Telecomunications, מפעילת שירותי תקשורת במדינת בליז שבמרכז אמריקה. מאינד תספק לאינטלקו פתרון חיוב וטיפול בלקוחות שיתן שירות למנויים המשלמים מראש או לאחר קבלת השירות, ברשת ה-GSM/GPRS החדשה של בליז.



"העסקה הנוכחית היא בהיקף גדול יותר מעסקות קודמות עליהן הודענו", אומרת מוניקה אייזינגר, יו"ר, נשיאת ומנכ"לית מאינד. ההערכות הן כי מדובר בפרויקט שיכניס לקופתה של מאינד 1-2 מיליון דולר עד סוף 2003. "אינטלקו למעשה בונה כאן רשת חדשה שתסופק על ידי אלקטל, ולמרות שהעסקה נחתמה לפני מספר חודשים רצינו להכריז עליה רק עכשיו כדי לראות אם יש בה ממש. כעת, הפרויקט מתחיל ואיתו ההכנסות, שיחלו ברבעון השני של השנה".



אינטלקו, מסביר אילן מלמד, מנהל הסניף של מאינד בארה"ב, מספקת כיום שירותי קול ונתונים לממשלת בליז באמצעות חוזה בלעדי עימה והיא צפויה להתחיל השנה לפנות לחברות ומשתמשים פרטיים. "החברה היא ספקית שירותי התקשורת השנייה במדינה וגם התרחבות עתידית של הפרויקט כלולה בחוזה בינינו. בעסקה הנוכחית אנחנו מספקים את כל הרכיבים, ולא יהיה לאינטלקו בילינג אחר במקביל אלינו כמו שקורה במקרים אחרים. אנחנו נהיה הספקים היחידים של הפתרון". מאינד התמודדה בחוזה מול פורטל סופטוור בשלב הסופי ואף מול אלקטל בשלב מוקדם יותר.



מאינד מיקנעם היא ספקית של מערכות בילינג לשירותי IP הכוללים קול, נתונים, Mediation, תוכן ומערכות רישום שיחות. הפתרונות של החברה כוללים איסוף נתונים ותמחור בזמן אמת, ולקוחותיה כוללים ספקי טלפוניה סלולרית, קווית, טלפוניה מעל אינטרנט, ספקי אינטרנט ותוכן, גופים ממשלתיים ומוסדות פיננסיים עולמיים. מאינד, שבבסיס הלקוחות שלה כ-15 חברות ממדינות במרכז ודרום אמריקה, תספק לאינטלקו את פלטפורמת ה-MIND-iPhonEX שלה. "אנחנו מרוצים מאוד מהעובדה שהפתרון שלנו הוא קצה אל קצה, ונספק את כל השירותים: ממדיאיישן מול סיסקו ואלקטל, בכל סוגי הרשתות ועד שירותי הבילינג", אומרת איזיינגר.



יצוין כי לפני כשלושה שבועות פירסמנו כי מאינד רשמה לעצמה כניסה ראשונה לקבוצת וודאפון האירופית כאשר חתמה על חוזה עם אומניטל האיטלקית לאספקת מוצר חדש המאפשר קבלת נתונים בהתאם לחקיקה האירופית (legal Interception). שווי החוזה מוערך במיליוני דולרים, השלב הראשון שלו צפוי להסתיים ברבעון השני של 2003, וההכנסות יחלו להירשם אף הן ברבעון זה. אצל וודאפון מאינד גברה על חברת HP.



שווי השוק של מאינד בבורסת הנאסד"ק הוא כ-39 מיליון דולר - נושקת לשיא השנתי שלה - רמה בה לא ביקרה מאז סוף 2001. לחברה יש כיום כ-43 מיליון דולר בקופה, כולל פקדונות בבנקים לטווח ארוך. "אנחנו שמחים לראות את העלייה במניה בתקופה האחרונה", אומרת אייזינגר, "אבל היא אפילו לא הגיעה לערך המזומן. אנחנו רווחיים, ויש לנו עוד דרך ארוכה לעליות", היא סבורה.



מאינד ייצרה ברבעון הרביעי הכנסות של 2.6 מיליון דולר ורווח של 932 אלף דולר. ב-2002 כולה, מאינד רשמה הכנסות של 10 מיליון דולר והצליחה להשיג בשורה התחתונה רווח של 334 אלף דולר. את תוצאותיה לסיכום הרבעון הראשון של השנה תפרסם מאינד ב-30 באפריל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully