וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי ברגר קינג העולמית שוב בישראל

איילה צורף

21.4.2003 / 12:45

ייפגשו עם 3 קבוצות שהגישו הצעה לרכישת פעילות הרשת; הבכירים: סמנכ"ל הכספים והאחראי על חלק מזכייניות הרשת בעולם; "נמליץ על החברה שתוכיח את האיתנות הפיננסית הגבוהה ביותר"

בכירי ברגר קינג העולמית הגיעו שוב לישראל, במטרה להיפגש עם מספר קבוצות שהגישו הצעה לרכישת פעילות הרשת. הבכירים: איאן מרטין - סמנכ"ל הכספים של הרשת ומרטין ברוק - האחראי על חלק מזכייניות ברגר קינג בעולם. בשלב הראשון ייפגשו עם 3 קבוצות - קבוצתם של דני ברנר (קמור) ואבי באום (חילן טק), קבוצתו של איש העסקים אלי יונס ועם קבוצה שלישית - בשם "אדמונד רוטשילד" שעל חבריה נמנים מייסדי דומינוס פיצה בישראל.

בחודש מאי צפויים נציגי הרשת להגיע שוב לישראל, ולהיפגש עם שתי קבוצות נוספות - קורנרסטון (הזכיינית האמריקאית בהונגריה) וקבוצת המזון הקנדית.

נציגי ברגר קינג העולמית בישראל מסרו כי מטרת הפגישות היא בחינה של התוכניות העסקיות של כל אחת מן המציעות, בכדי לבחון כיצד יקדמו את פעילות המותג בישראל. "נמליץ על החברה שתוכיח את האיתנות הפיננסית הגבוהה ביותר", נמסר.

במסגרת הפגישות יתבקשו המציעים לפרוש בפני בכירי ברגר קינג העולמית את תוכניותיהם העסקיות, בכלל זה גם תוכניות שיווקיות ופעילות פיתוח המותג. בכל הקשור לשאלת גובה התמלוגים שישולמו להנהלת הרשת העולמית, דורשת ההנהלה העולמית סכום של 5% מהמכירות, בעבור זכויות השימוש במותג.

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשייך, האריכה את תוקפו של צו הקפאת ההליכים לחברה עד 24 ביוני, וביקשה מדורון טישמן, נאמן החברה, להעביר אליה עד תחילת מאי את המלצתו לרוכש החברה. דיון ההתמחרות על הרשת צפוי להתנהל בסוף אפריל. במידה שלא יוכל הנאמן לספק המלצה לרשת זוכה, הוא צפוי לבקש ארכה עד שיוכל לגבש עמדה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully