וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים קרסו: "המחיר לפיו תתבצע עסקת אי.די.בי לא השתנה - 840 מיליון דולר"

אלי דניאל

21.4.2003 / 15:36

"אני מאמין שנוחי דנקנר ושותפיו יצליחו להשלים את העסקה"; שווי השוק של החברה עלה בחודשיים האחרונים ב-40% ל-660 מ' ד' - 3% פחות מהשווי בעת שמחיר העסקה עודכן מטה בנובמבר 2002



עסקת העברת השליטה באי.די.בי אחזקות מידי משפחות רקנאטי וקרסו לידי גנדן הולדינגס ומשפחות מנור וליבנת, תגיע ביום רביעי בשבוע הבא למועד האחרון שנקבע להשלמתה, ולפי שעה, כשאנו מצויים בישורת האחרונה, נראה כי לא צפוי לחול שינוי נוסף במחיר לפיו היא תתבצע.



בהקשר זה מסר חיים קרסו ל-TheMarker כי "המחיר לפיו תתבצע העסקה לא השתנה - 840 מיליון דולר. יש הסכם ואנחנו לא משנים אותו". על תחושתו בנוגע לסיכויי השלמתה אמר קרסו כי "אני מאמין שנוחי דנקנר והשותפים שלו יצליחו להשלים את העסקה".



בינתיים, העלייה החדה בשיעור של כ-40% שנרשמה בחודשיים האחרונים בשווי השוק של אי.די.בי אחזקות מרמת שפל של כ-470 מיליון דולר באמצע חודש פברואר 2003 לרמה של כ-660 מיליון דולר כיום, היא הנימוק הטוב ביותר שיעמוד למוכרים מדוע לא לשנות את תנאי העסקה. לעניין זה נזכיר כי שווי השוק הנוכחי של אי.די.בי אחזקות נמוך בכ-3% בלבד משווי השוק שלה בעת שנחתם ההסכם המתקן, בנובמבר 2002, בו הופחת שווייה לצורך העסקה מכ-1.05 מיליארד דולר ל-840 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully