וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמנטרה השלימה סבב גיוס שני של 15.75 מיליון דולר

רן רימון

21.4.2003 / 16:01

את הגיוס הובילה Advent International; כמו כן השתתפו בגיוס פורמולה ונצ'רס שהובילה את סבב הגיוס הראשון, קרן אתגר, Stichtig Stewardship Foundation ואינטל



חברת דמנטרה, המתמחה באספקת פתרונות ניהול ותכנון ביקושים, השלימה סבב גיוס שני של 15.75 מיליון דולר. את הגיוס הובילה חברת ההשקעות האמריקאית Advent International.



בגיוס השתתפו תאגיד הסחר הבינלאומי Cargill והמשקיעים הקיימים - קרן ההון סיכון פורמולה ונצ'רס שהובילה את סבב גיוס ההון הראשון של החברה, קרן אתגר, Stichtig Stewardship Foundation ואינטל.



את כספי הגיוס מתכוונת דמנטרה לנצל לתפעול, להרחבת פעילות השיווק והמכירות ולפיתוח מוצרים.



ניר לינצ'בסקי, שותף מנהל בפורמולה ונצ'רס וחבר מועצת המנהלים של דמנטרה, מסר כי "דמנטרה עמדה ביעדיה העסקיים והציגה רווחיות בשני הרבעונים האחרונים של 2002". לדבריו, המשקיעים הם שחקנים מובילים בשוק ההון האמריקאי, וכניסתם תסייע לדמנטרה להעמיק את החדירה לשווקים הבינלאומיים.



דמנטרה השלימה את סבב הגיוס השני לאחר שהציגה רווחים במחצית השנייה של שנת 2002, וגידול של 55% במכירות בשנה זו ביחס לשנת 2001. ב-2002 הרחיבה החברה את ערוץ המכירות הישיר והוא היווה 58% מהכנסותיה.



דמנטרה מתמחה באספקת פתרונות עבור ארגונים המונעים על ידי ביקוש ומותאמים לעבודה באינטרנט. מטה החברה ממוקם בקיימברידג' שבמסצ'וסטס, ארה"ב, המטה האירופי שלה נמצא ברידינג שבבריטניה, ומטה המחקר והפיתוח נמצא ברמת גן. עד כה ביצעה החברה למעלה מ-130 התקנות של מוצריה בכל העולם.



פורמולה ונצ'רס הוקמה כקרן המשך לארגוטק, מקבוצת פורמולה. כיום היא מנהלת השקעות בהיקף של כ-250 מיליון דולר ב-3 קרנות, והיא משקיעה בתחומי התוכנה, התקשורת, והמוליכים למחצה. הקרן מנוהלת על ידי שי בייליס, אריאל סלע, בני מידן וניר לינצ'בסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully