וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ירידות קלות בנאסד"ק; DSPG מוסיפה כ-5% במחזור ער בעקבות הדו"חות הטובים והתחזיות להמשך

שירלי יום-טוב

21.4.2003 / 23:03

DSPG העלתה תחזיות וצופה הכנסות של 37-39 מ' ד' ברבעון ה-2; לומניס מאבדת 5% למרות מכירת עסקי הלייזר התעשייתי; מאינד מוסיפה כ-4% לאחר חוזה חדש;



המשקיעים בוול סטריט שבו היום לזירת המסחר לאחר סוף השבוע הארוך לרגל חג הפסחא, כשברקע נמשכת עונת הדו"חות של הרבעון הראשון. ביום חמישי סיימו המדדים את המסחר בעליות, אך פתיחת שבוע המסחר היום היתה כמעט ללא שינוי של ממש במדדים ובמגמה מעורבת. בשעה זו מאבד הנאסד"ק 0.2% והדאו ג'ונס מוסיף 0.2%.



לפני תחילת המסחר, פירסמו את תוצאותיהן לרבעון הראשון שתי חברות גדולות. חברת התרופות מרק דיווחה על צמיחה ברווח הנקי שעמד בתחזיות האנליסטים, וגם הקונגלומורט 3M דיווח על עלייה ברווח הנקי, שהיה אף גבוה מתחזיות האנליסטים.



הנאסד"ק נעל את שבוע המסחר המקוצר בשבוע שעבר בעלייה שבועית של 5% לרמה של 1425 נקודות. הדאו ג'ונס הוסיף בשבוע שעבר 1.6% לרמה של 8337 נקודות.



בין החברות הישראליות הנסחרות, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הראשון חברת DSPG, כאשר לאחר סיום המסחר תפרסם את תוצאותיה חברת וריסיטי, הנסחרת לפי שווי שוק של כ-205 מיליון דולר.



מנייתדי.אס.פי.ג'י עולה בכ-5% למחיר של 20.5 דולר במחזור ער בתגובה לדו"חות החיוביים. החברה דיווחה היום על הכנסות של 29 מיליון דולר - מעל לתחזיותיה שצפו הכנסות של 27-28 מיליון דולר. הכנסות אלה מייצגות צמיחה של 37% מהרבעון המקביל, ביחס לתחזית המקורית לצמיחה של 30% בלבד. זוהי הפעם הראשונה בהיסטורית החברה בה הרבעון הראשון, שאמור להיות חלש יותר מהרביעי מבחינה עונתית, היה דווקא טוב יותר מהרבעון הרביעי.



בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-4.3 מיליון דולר או 15 סנט למניה. ברבעון הקודם, החברה דיווחה על רווח נקי של 3.6 מיליון דולר או 13 סנט למניה, כלומר, הרווחים צמחו ב-19.4% מהרבעון הקודם. DSPG אף העלתה את התחזיות להמשך והיא צופה כעת לדווח על הכנסות של 37-39 מיליון דולר ברבעון השני - עלייה מהתחזית הקודמת להכנסות של 34.6 מיליון דולר.



מניית לומניס מאבדת 5% למחיר של 1.8 דולרים המשקף לחברה שווי שוק של 65 מיליון דולר. החברה הודיעה היום על מכירת עסקי הלייזר התעשייתי שלה תמורת 6.3 מיליון דולר במזומן כאשר העסקה צפויה להיסגר בחודש הבא. חטיבת הלייזר התעשייתי הניבה הכנסות של 11 מיליון דולר ב-2002.



מניית מאינד מוסיפה 3.7% למחיר של 2 דולרים, לאחר שפתחה את המסחר בירידה של כ-12%. היום הודיעה החברה על חתימת חוזה עם חברת Intelco International Telecomunications, מפעילת שירותי תקשורת במדינת בליז שבמרכז אמריקה. מאינד תספק לאינטלקו פתרון חיוב וטיפול בלקוחות שיתן שירות למנויים המשלמים מראש או לאחר קבלת השירות, ברשת ה-GSM/GPRS החדשה של בליז. מוניקה אייזינגר, נשיאת ומנכ"לית מאינד ציינה כי "העסקה הנוכחית היא בהיקף גדול יותר מעסקות קודמות עליהן הודענו", ההערכות הן כי מדובר בפרויקט שיכניס לקופתה של מאינד 1-2 מיליון דולר עד סוף 2003.



חברת רדוויז'ן דיווחה על עסקה חדשה לחטיבת הטכנולוגיה שלה, במסגרתה חברה בת של סניו אלקטריק, SANYO Multimedia Tottori, בחרה בכלי התוכנה שלה לצורך פיתוח טלפונים מבוססי IP. בסיס החברה הבת של סניו הוא ביפאן, ואת שירותי התמיכה עבורה תספק NTT-ME, שותפתה ונציגתה של רדוויז'ן במדינה ב-5 השנים האחרונות. רדוויז'ן הישראלית נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-100 מיליון דולר. מניית החברה מוסיפה 2% למחיר של 5.5 דולרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully