וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: ירידות במגזר השבבים בעקבות דו"חות אינפיניון; מגמה חיובית במגזר התקשורת

רונן סרברניק

22.4.2003 / 11:43

מדד בטחון הצרכנים באיטליה עלה בחודש אפריל; מניות הנפט רושמות מגמה מעורבת לאחר שיוקוס, חברת הנפט הגדולה ברוסיה, הודיעה על רכישת מתחרתה סיבנפט



בורסות אירופה נסחרות במגמה שלילית ובהיקפי מסחר נמוכים לאחר 4 ימי חופשת הפסחא. לונדון ופאריס נסחרות בירידה של 0.1% ו-0.5%; פרנקפורט יורדת בכ-2%.



בחזית המקרו: היום פורסמו באיטליה נתוני בטחון הצרכנים לחודש אפריל. מנתוני המדד אשר מנהלת סוכנות הסטטיסטיקה הממשלתית, Isae, עולה כי המדד עלה לרמה של 107.7 נקודות, לעומת רמה של 106.9 במארס. זוהי העלייה השנייה מאז שפל של 6 שנים שנרשם בחודש ינואר.



מניות השבבים רושמות מגמה שלילית לאחר שיצרנית המוליכים למחצה הגרמנית, אינפיניון, דיווחה על הפסד 8 ברציפות ברבעון הכספים השני של החברה, כמו כן בשיחת הוועידה מסרה החברה כי היא צופה לעבור לרווחיות ברבעון הרביעי. המניה יורדת ב-2%. מניית ST מיקרואלקטרון, אשר מפרסמת את תוצאותיה מחר, יורדת ב-0.3%; מניית ARM הולדינגס הבריטית יורדת ב-1.4%.



מניות התקשורת רושמות מגמה חיובית בעוד וודאפון עולה ב-1.2%; כייבל אנד וויירלס עולה ב-1.3%; דויטשה טלקום עולה ב-0.9% וטלפוניקה עולה ב-0.5%.



מניות הבנקאות רושמות מגמה מעורבת עם נטייה לעליות. בגרמניה יורדרת דויטשה בנק וקומרצבנק ב-0.9% ו-2.2% בהתאמה; בלונדון לעומת זאת עולות בארקליס לוידס ופרודנשל ב-0.7%; 0.1% ו-0.8% בהתאמה.



מניות הנפט רושמות מגמה מעורבת לאחר שיוקוס, חברת הנפט הגדולה ברוסיה, הודיעה על רכישת מתחרתה סיבנפט. קרדיט סוויס פירסט בוסטון העלתה את דירוג טוטאל פינה ל"מעל תשואת שוק", והמניה יורדת ב-0.2%; BP עולה ב-0.5%; של עולה ב-0.8%; רויאל דאץ' יורדת ב-0.2%.



חברת הפלגות השעשועים קרניבל החלה היום להיסחר בבורסת לונדון לאחר רכישתה את מתחרתה P&O פרינסס. המניה, שהחלה להיסחר במחיר של 15.03 ליש"ט למניה, כעת נסחרת ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully