וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מגמה שלילית על רקע דו"חות במגזרי התרופות והמדיה; ויאקום יורדת ב-0.2% לאחר שהודיעה על תוצאותיה

איתמר וולקוב

22.4.2003 / 23:43

אלי לילי עולה ב-1.9% לאחר שדיווחה על ירידה של 35% ברווח; AOL עולה ב-0.8%; ויאקום תרכוש אחזקות AOL בקומדי סנטרל ב-1.225 מיליארד דולר



בורסות וול סטריט נפתחו בירידות שערים קלות באחד מהימים העמוסים ביותר של עונת הדו"חות. 40 חברות ממדד ה-S&P 500 צפויות לפרסם היום את תוצאותיהן לרבעון הראשון. מגזרי המדיה והתרופות שוקקים חיים בעקבות דו"חות וחדשות רבות שפורסמו ע"י חברות המגזר.



פייזר (סימול PFE) יורדת ב-0.3% למרות שדיווחה על גידול חד ברווחיה בעקבות עלייה דומה במכירותיה. אלי לילי (סימול LLY) דיווחה לעומתה על ירידה של 35% ברווחיה בשל הוצאות חד פעמיות והמניה עולה ב-1.9%.



בוסטון סיינטיפיק (סימול BSX) אשר דיווחה אתמול על גידול של 80% במכירות הסטנטים ברבעון הראשון יורדת ב-0.5%.



יצרנית מוצרי ההגיינה קימברלי קלארק (סימול KMB) דיווחה על ירידה ברווחיה ברבעון הראשון בשל התחרות העזה בשוק החיתולים, למרות זאת עלתה החברה על תחזיות האנליסטים. המניה עולה ב-0.4%.



מגזר המדיה לא שוקט על שמריו גם כן. ויאקום (סימול VIA), אשר הודיעה על תוצאות רבעוניות טובות מסרה כי תרכוש את אחזקות AOL ברשת קומדי סנטרל במחיר של 1.225 מיליארד דולר. המניה יורדת ב-0.2%; AOL (סימול AOL) עולה ב-0.8%; בלוקבסטר (סימול BBI), אחת מחברות הבת של ויאקום דיווחה על תוצאותיה לרבעון הראשון ומסרה כי היא צופה צמיחה של יותר מ-25% ברווחיה בשנת 2003 כולה. המניה עולה ב-3.4%.



מגזר השבבים רושם מגמה מעורבת עם נטיה לירידות לאחר שיצרנית המוליכים למחצה הגרמנית אינפיניון הודיעה על הפסד רבעוני 8 ברציפות ברבעון הכספים השני של החברה. אינטל (סימול INTC) יורדת ב-1.5% ; AMD (סימול AMD) עולה ב-0.2%.



מגזר התקשורת והטלפוניה אינו חף מחדשות גם כן, אתמול לאחר הסגירה דיווחה ספרינט קורפ (סימול FON) על תוצאותיה הרבעוניות והודיעה על הקטנת תחזיותיה לרווחי השנה כולה. המניה יורדת ב-7.9%. מתחרתה ורייזון (סימול VZ) אשר דיווחה על עלייה ברווחיה ברבעון הראשון בשל רווח חד פעמי בשל שינוי בחישוב הוצאות קצבאות הפרישה עולה ב-0.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully