וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: ירידות שערים על רקע חולשה בתוצאות הרבעוניות; פרנקפורט מאבדת 1%

רונן סרברניק

24.4.2003 / 21:10

ירידה בלתי צפויה במדד הבטחון העסקי באיטליה באפריל; פולקסוואגן יורדת ב-2.2% בעקבות תחזיות לירידה ברווח השנתי



ירידות שערים נרשמות בבורסות אירופה, בהובלת המגזר הפיננסי בפרנקפורט - לאחר שדויטשה בנק דיווח על הפסד ברבעון. מדד בורסת פרנקפורט יורד ב-1%. בלונדון ובפאריס נרשמות תנודות קלות סביב האפס.



ירידה בלתי צפויה נרשמה במדד הבטחון העסקי באיטליה באפריל זה החודש השני ברציפות. המדד, המבוסס על סקר בקרב 4,000 מנהלים בכירים, ירד ל-90.2 נקודות - הרמה הנמוכה ביותר מאז ינואר 2002.



שתיים מהחברות הגדולות בגרמניה דיווחו היום על תוצאות גרועות לרבעון הראשון של השנה. רווחיה של חברת התעשייה סימנס נחתכו ביותר מחצי. דויטשה בנק רשם הפסד בשל מחיקת שוויין של השקעות.



חברת סימנס, קונצרן התעשייה הגדול בגרמניה, סבלה מנפילה של 56% ברווח ברבעון הראשון של השנה - בשל חולשה בחטיבת הטורבינות ובחטיבת הרשתות שלה. הרווח הרבעוני הסתכם ב-625 מיליון דולר, ועלה על תחזיות האנליסטים. בתקופה המקבילה רשמה החברה רווח חד פעמי ממכירת נכסים. מניית סימנס יורדת ב-0.3%.



דויטשה בנק, השני בגודלו באירופה לפי שווי נכסים, רשם הפסד של 200 מיליון יורו (220 מיליון דולר) ברבעון הראשון - בשל מחיקה של שווי נכסים. המחיקה - בסך 979 מיליון דולר, נרשמה בעקבות ירידת ערכן של החזקות הבנק בחברות פיאט וגרלינג. בניכוי המחיקות, הבנק רשם רווח לפני מס של 225 מיליון יורו. מניית הבנק יורדת ב-1.8%.



פולקסוואגן צופה לרשום ירידה ברווח התפעולי השנתי, זו השנה השנייה ברציפות. מניית ענקית הרכב יורדת ב-2.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully