וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן.אם.סי לא תייצג את EMI בישראל

גולן פרידנפלד

24.4.2003 / 12:23

אן.אם.סי החליטו לוותר על הייצוג עקב "דרישות כספיות מוגזמות" של אי.אם.איי. בחברה לא צופים שהפגיעה תגרום להרעה משמעותית בתוצאות העסקיות

חברת EMI Music הודיעה לחברת התקליטים אן.אם.סי כי בכוונתה להפסיק את ההתקשרות עמה. אן.אמ.סי ייצגה בארץ את Capitol Records, שהיא חברה בת של EMI Music. במהלך החודשים האחרונים ניהלה EMI משא ומתן עם חברת אן.אם.סי בכדי שהאחרונה תייצג בנוסף ל-CAPITOL RECORDS גם את VIRGIN RECORDS, שיוצגה עד כה על ידי הליקון.

באן.אם.סי החליטו, בסופו של דבר, שלא להיענות להצעה בשל הדרישות הכספיות המופרזות של EMI שלהערכתה אינן תואמות את שוק המוזיקה בישראל. באן.אמ.סי ציינו כי ההכנסות שהפיקה החברה כתוצאה מייצוג EMI היוו כ-18% מסך ההכנסות שלה בשנת 2002 - דהיינו 9.3 מיליון שקל. למרות זאת, באן.אם.סי טורחים לציין כי הנהלת החברה אינה צופה הרעה משמעותית בתוצאות העסקיות שלה בעקבות הפסקת ייצוגה של EMI.

מנכ"ל אן.אם.סי, זאב שליק: "לאן.אם.סי מדיניות ברורה של פיתוח אמנים ותכנים לצד שמירה על הרווחיות, ואין בכוונת החברה לסטות ממדיניות זו - בוודאי לא בתקופה של חוסר ודאות כלכלית והמשבר העולמי בענף המוסיקה בפרט. לחברה תוכניות לפתח מוקדי פעילות חדשים בתחום התכנים המוזיקליים, במקביל להתארגנות במישור התפעולי".

כתב וואלה! מוסיף: חברת הליקון היא הנציגה החדשה של אי.אם.איי בישראל, והיא זו שתדאג להפצה הסדירה של תקליטיהם החל מן השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully