וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נגו ממשיכה את התנופה: מכרה ל-Z-Com הטייוואנית תוכנות למערכות לתקשורת אלחוטית ביתית; פוטנציאל העסקה - כמה מיליוני דולרים

צורי דאר

24.4.2003 / 14:45

ג'נגו אף הודיעה על הסכם לשיתוף פעולה עם סמסונג הקוריאנית; החברה, הנמצאת על סף איזון, בעיצומו של גיוס של 8 מיליון דולר ו-25 עובדים נוספים



חברת ג'נגו (Jungo) הישראלית הודיעה היום כי Z-Com, יצרנית ציוד לתקשורת אלחוטית מהמובילות בטייוואן, בחרה בפיתרון OpenRG שלה עבור מערכת חדשה לתקשורת אלחוטית בתקן 802.11g.



ג'נגו מסרה שמכירות המערכת כבר החלו על פי תחזיות כי מעל מיליון יחידות יימכרו ב-18 החודשים הקרובים ל-Z-Com. ג'נגו צפויה לקבל תמלוגים של כמה דולרים בודדים על כל מערכת שתימכר, דבר שמשקף לעסקה פוטנציאל של כמה מיליוני דולרים.



פלטפורמת OpenRG של ג'נגו היא חבילת תוכנה, המעשירה את הפונקציונליות של מודמים מהירים באמצעות מגוון יישומים - הן לספקי שירותי אינטרנט והן למנויי פס רחב. OpenRG מאפשרת הקמה קלה ופשוטה של רשת מחשבים ביתית, חלוקת פס-רחב בין מספר משתמשים ואמצעי אבטחת רשת. לספקי השירות, OpenRG מאפשרת מערכות גבייה וניהול מרחוק.



תקן 802.11g עושה שימוש בתחום תדרים של 2.4 גיגה הרץ המאפשר תאימות לתקן 802.11b, הנפוץ ביותר בקרב מערכות תקשורת אלחוטיות ביתיות. המערכת החדשה של Z-Com תאפשר ללקוחות ביתיים ומשרדיים, המחוברים לתקשורת מהירה בפס רחב, לחלוק את הגישה לאינטרנט בין מחשבים שונים תוך שימוש בתקשורת אלחוטית בקצבים של עד 54 מגהביט לשנייה.



בנוסף הודיעה ג'נגו השבוע על שיתוף פעולה עם סמסונג הקוריאנית, ולפיו שולבה התוכנה של ג'נגו במעבדים מתוצרת סמסונג המיועדים למודמי DSL, נתבים ביתיים ומשרדיים ושערי גישה ביתיים. המערכת המשותפת, שנבחרה ע"י יצרנית ציוד תקשורת טייוואנית, מוצגת השבוע בביתן סמסונג בתערוכה למערכות משובצות מחשב בסן פרנסיסקו (Embedded Systems Conference)



ג'נגו נמצאת לאחרונה בתנופה עסקית. החברה, שחתמה בעבר על הסכמים עם ענקיות השבבים אינטל, טקסס אינסטרומנטס, אלטרה וקונקסאנט - הודיעה לאחרונה גם על הסכמים עם ויו אס רובוטיקס ועם TMT הישראלית. מנכ"ל החברה, עופר וילנסקי, אמר לפני כשבועיים כי החברה - המעסיקה כיום כ-80 עובדים, קרובה לאיזון. על פי הערכות, הכנסותיה ב-2002 הסתכמו בכ-7 מיליון דולר.



ג'נגו אף מגייסת בימים אלה כ-8 מיליון דולר, ועל פי חברת המידע להיי-טק כבר קיבלה התחייבויות להשקעה בהיקף כ-3 מיליון דולר מבעלי מניותיה. בעקבות הצלחתה העסקית, הודיעה ג'נגו לאחרונה כי תגייס לשורותיה בתקופה הקרובה עוד 25 עובדים.



ג'נגו נוסדה כ-KRFTECH ב-1998 על ידי עופר וילנסקי ודרי שריבמן. לחברה שני קווי מוצרים: מערכות הפעלה מבוססות לינוקס למרכזיות - המשמשות כנתיב החיבור של האביזרים הביתיים לאינטרנט (Residential Gateways), וכלי פיתוח תוכנה לתמיכה בהתקנים חיצוניים (Drivers) ולמערכות משובצות מחשב.



באפריל 2001 גייסה ג'נגו 7 מיליון דולר, לפי שווי של 35 מיליון דולר אחרי הכסף - מקרן טלסופט האמריקאית, מאינטל קפיטל ומקרן ההשקעות של אינפיניון. בחברה מושקעת גם הקרן הישראלית IRR.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully