וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון בזק ידון בהפחתת שכרו של יו"ר פלאפון החדש בני וקנין בכ-20%

ערן גבאי

24.4.2003 / 15:25

וקנין יעזוב רשמית ביום א' את תפקידו כראש העיר אשקלון; המשכורת השנתית של יו"ר פלאפון נאמדת בכ-1.3 מ' ש'; וקנין היה מועמדו של רה"מ שרון לתפקיד



בני וקנין, ראש העיר אשקלון היוצא, נבחר על ידי דירקטוריון פלאפון לשמש כיו"ר חברת הסלולר ב-14 באפריל, והוא יחליף בתפקיד את אמנון נויבך.



וקנין יצא החל מה-14 באפריל לחופשה מעיריית אשקלון וביום ראשון הקרוב הוא יעזוב רשמית את העירייה.



שבוע לפני בחירתו כיו"ר פלאפון מונה וקנין כדירקטור בבזק, המחזיקה בכ-50% ממניות פלאפון, על ידי האסיפה הכללית המיוחדת של בעלי המניות של בזק.



וקנין הוא חבר מרכז הליכוד וראש עיריית אשקלון מ-1991. הוא היה מועמדו של רה"מ לתפקיד יו"ר פלאפון. וקנין הוא כלכלן ומשפטן בהשכלתו, ולמד ניהול שמאות מקרקעין בטכניון. בעבר שימש ככלכלן בחברת יובל גד (שקרסה), בחברת התרופות בקסטר-טרבינול ובבנק הפועלים. כמו כן כיהן בדירקטריונים של חברת מ.י נכסים, בחברה למשק וכלכלה של מרכז השלטון המקומי, ובחממת הטכנולוגיות א.ת.י.



מנכ"ל בזק, אילן בירן, חפץ בתפקיד לעצמו ודרש את יישום המלצת ועדת קרול מאוגוסט 2002 בעניין ביטול ההגבלות על נושאי משרה מטעם בזק בדירקטוריונים של החברות הבנות. בירן נענה בשלילה על ידי היועץ המשפטי של משרד התקשורת, יזהר טל, בטענה כי המעורבות של מנכ"ל בזק כיו"ר בחברה בת תפגע בעיקרון ההפרדה המבנית המתחייבת בין שתי החברות.



משרת יו"ר פלאפון נהנתה עד כה ממשכורת שנתית של 1.3 מיליון שקל, וכעת בלחץ חברי דירקטוריון בזק צפויה המשכורת להצטמצם בכ-20%. השינוי בתנאי העסקה של יו"ר פלאפון מצריך גם את אישור דירקטוריון בזק והדבר יידון בדירקטוריון בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully