וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוויז'ן תספק למשרד התקשורת בתאילנד פתרונות לוידיאו קונפרנסינג

שירלי יום-טוב

24.4.2003 / 18:52

סמנכ"ל הכספים: זה לא הלקוח הראשון בתאילנד אך הוא הראשון המשמעותי; עד כה לא הורגשה השפעת נגיף ה-SARS אך החברה נמנעת מלשלוח ישראלים לאזור הונג קונג



חברת רדוויז'ן , המפתחת פתרונות להעברת קול, וידיאו ונתונים על רשתות IP, הודיעה היום על הסכם עם משרד התקשורת של תאילנד (CAT), במסגרתו ירכוש המשרד את פלטפורמת ה-viaIP 400 המשמשת לשיחות ועידה באמצעות וידיאו. משרד התקשורת התאי יעשה שימוש בפלטפורמה לצורך תקשורת בין סניפיו השונים והוא אף יציע את מוצריה של רדוויז'ן ללקוחותיו.



רדוויז'ן מציינת כי בנוסף לכך ש-CAT משמש כספק שירותי טלקומניקציה בתאילנד, הוא מהווה סמכות מקצועית לבדיקות ואישור של מערכות תקשורת במדינה.



דיוויד זליגמן, סמנכ"ל הכספים של רדוויז'ן, מציין כי היקף העסקה עם משרד התקשורת התאי אינו גדול ביחס לשאר העסקות של החברה, אך מדובר בלקוח חשוב ומשמעותי עבר רדוויז'ן באזור אסיה בכלל ובתאילנד בפרט, בשל היותו סמכות בתחום התקשורת בתאילנד. "העסקה נחתמה באמצעות מפיץ שלנו באזור והיא תוצאה של פירות ההשקעה שביצענו באזור, כמו פתיחת משרדים בסין, הודו ויפאן". זליגמן מציין כי CAT הוא לא הלקוח הראשון בתאילנד, אך הוא הראשון המשמעותי. "הפוטנציאל בתאילנד, כמו כל השווקים במזרח, הוא גבוה משום שקיימת התפתחות אדירה בכל הקשור לתחום ה-IP", הוא אומר.



זליגמן אומר כי עד כה לא הורגשה השפעתו של נגיף ה-SARS על מהלך העסקים, אם כי הוא אומר שהחברה נמנעת בימים אלו משליחת ישראלים להונג קונג. הוא מעריך שלפרשת הנגיף עשויה להיות השפעה חיובית על עסקיה של החברה מכיוון שעובדים של חברות רבות באזור הונג קונג נשארים לעבוד מבתיהם, כך שפתרון של שיחת ועידה המותקן על "שולחן העבודה" של המחשב יכול לשפר את התקשורת הפנים ארגונית, הנפגעת בימים אלו. יחד עם זאת, נציין כי לרדוויז'ן עדיין לא הגיעה אף הזמנה לפתרון וידאו קונפרנסינג, על רקע נגיף ה-SARS. "אלו לא דברים שקורים ביום אחד", אומר זליגמן, "לקוחות שוקלים את הדברים ולוקחים את הזמן".



רדוויז'ן, הנסחרת לפני שווי שוק של כ-106 מיליון דולר, דיווחה ברבעון הראשון על הכנסות של 11.6 מיליון דולר ורווח נקי סמלי של 15 אלף דולר. מניית החברה מוסיפה כעת 3.6% למחיר של 5.8 דולרים אם כי במחזור זעום של 1,300 מניות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully