וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה ב-MRV: צפוי מעבר לרווחים עוד השנה

ניצן כהן

25.4.2003 / 10:48

החברה סיימה את הרבעון הראשון עם הפסדים של 6.4 מ' ד' והכנסות של 51.1 מ' ד'; מנכ"ל החברה: נמשיך לקצץ במטרה להגיע לאיזון ואפילו לעבור לרווחיות



חברת אם.אר.וי סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הפסדים של 6.4 מיליון דולר שהם 6 סנט למניה לעומת הפסדים של 326.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, שהם הפסדים של 3.85 דולרים למניה.



הכנסות החברה ירדו ברבעון החולף בשיעור של 12% והסתכמו ב-51.1 מיליון דולר לעומת הכנסות של 62.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.



מ-MRV נמסר שברבעון השני של השנה היא צופה צמיחה בשיעור של 12% כשתחזית ההכנסות לרבעון השני נעה בטווחים של 57-59 מיליון דולר.



נועם לוטן, נשיא ומנכ"ל החברה, מסר עם פרסום הדו"חות הכספיים כי החברה תמשיך לצמצם את ההוצאות כדי להתאימן למצב השווקים. "הצמצומים יימשכו בשני הרבעונים הקרובים במקביל לקרבה של החברה לנקודת האיזון ואף לרווחיות", ציין לוטן והוסיף כי החברה החדירה לשווקים במהלך הרבעון הראשון מספר יכולות תקשורת אופטיות משמעותיות עבורה.



חברת MRV תקשורת הוקמה בשנת 1988 ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות גישה רחבת פס באמצעות סיבים פיבר-אופטיים. המניה נסחרת בוול סטריט ואמש התחזקה במהלך המסחר בשיעור חד של 5%. המניה סגרה אמש ברמה של 1.25 דולרים ובמסחר שלאחר סגירת הבורסות בארה"ב המשיכה להתחזק ועלתה ב-6.8% נוספים.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully