וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוביליטק וחברה בת של קאפ ג'מיני E&Y ישתפו פעולה בשיווק ובהטמעת מערכות לאספקת שירותי ערך מוסף בסלולר

צורי דאר

27.4.2003 / 11:13

TMN תשמש כקבלנית המשנה וכנותנת השירותים בהטמעת פלטפורמת mPower של מוביליטק בחברות סלולר



חברת הסטארט אפ הישראלית מוביליטק (Mobilitec), המספקת פלטפורמות לאספקת שירותי ערך מוסף למכשירים ניידים, הודיעה היום על הסכם עם חברת טלקום מדיה נטוורקס (TMN), מקבוצת שירותי ה-IT - קאפ ג'מיני ארנסט אנד יאנג.



במסגרת ההסכם תספק מוביליטק לחברות סלולר את פלטפורמת שירותי הערך מוסף mPower פרי פיתוחה. TMN תשמש כקבלנית המשנה וכנותנת שירותים של מוביליטק בהטמעת המערכת ובביצוע אינטגרציית המערכות אצל לקוחותיה.



מוביליטק, שהוקמה במאי 2000, פיתחה את פלטפורמת ה-mPower שמיועדת למפעילים סלולריים ולחברות המעוניינות לספק ללקוחותיהן אפליקציות ושירותי ערך מוסף כגון שירותי תוכן מבוססי JAVA ,MMS, אייקונים וציורים - תוך גביית תשלום עבור השירותים לפי מגוון של מודלים עסקיים.



יתרונם של הפתרונות של מוביליטק הוא שהם תומכים בטכנולוגיית ג'אווה 2 מיקרו (J2ME) של סאן מיקרוסיסטמס, אשר מספקת פלטפורמה תקנית למכשירים סלולריים, מחשבים ניידים ועזרים אישיים (PDA).



מוביליטק השלימה באוקטובר 2001 גיוס של למעלה מ-10 מיליון דולר. את הסבב הובילה הקרן האמריקאית לוסנט ונצ'ר פרטנרס, לצד חברת סאן מיקרוסיסטמס וקרן AIG Orion. בחברה מושקעת גם סינגטל ונצ'רס, חברת ההשקעות של סינגפור טלקום.



על לקוחותיה של מוביליטק נמנות וודאפון אירלנד, M1 מסינגפור ו-DTAC התאילנדית. החברה הודיעה לאחרונה על הסכם דומה לשיתוף פעולה עם אלקטל פורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully