וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בזק בינלאומי הודיע על פרישתו

כתב וואלה! עסקים

27.4.2003 / 11:17

זאת, עקב סיבות אישיות; חיון כיהן כמנכ"ל בזק בינלאומי בשנתיים וחצי האחרונות; הודיע כי יישאר בתפקידו עד שיימצא מחליף

מנכ"ל בזק בינלאומי, קובי חיון, הודיע ליו"ר הדירקטוריון, ד"ר ליאורה מרידור, על פרישתו מתפקידו עקב סיבות אישיות. חיון עדכן בעניין את מנכ"ל בזק, אילן בירן. חיון הודיע כי יישאר בתפקידו עד שיימצא מחליף וכי העברת התפקיד תבוצע בצורה מסודרת ומאורגנת.

חיון כיהן כמנכ"ל בזק בינלאומי במשך השנתיים וחצי האחרונות. במהלך תקופה זו, הוביל שינוי ארגוני בחברה תוך שימת דגש טכנולוגי ושירותי על הפיכתה של החברה למוטת לקוח. במסגרת זו פיצל חיון את החברה לחטיבת לקוחות עסקיים ולחטיבת לקוחות פרטיים, על מנת שתוכל להתמודד בצורה אופטימאלית בתחרות על כל סוגי הלקוחות. כמו-כן, שם חיון דגש מיוחד על הובלת החברה בתחום האינטרנט המהיר וכיום מובילה בזק בינלאומי באופן מובהק את תחום האינטרנט המהיר בישראל. יחד עם יו"ר הדירקטוריון, יישם חיון תוכנית עסקית אשר הביאה את החברה לרווח נקי משמעותי של 76 מליון שקל בשנת 2002, לעומת הפסד נקי של 221 מליון שקל בשנת 2000.

ליאורה מרידור, אשר מינתה את חיון לתפקיד, הביעה צער על החלטתו של חיון לפרוש. מרידור הודתה לו על תרומתו הגדולה לחברה והוסיפה, כי מנהיגותו של חיון ויכולתו יוצאת הדופן לנהל חברה בתנאים של אי-וודאות בשוק היפר-תחרותי, הם שסייעו לחברה לבצע מפנה בכל תחומי עסקיה. מרידור אמרה כי תפעל לצמצם ככל האפשר את פרק הזמן למציאת המחליף.

מנכ"ל בזק, אילן בירן, הביע באמצעות דוברו הערכה רבה לקובי חיון ואמר כי בתקופת כהונתו כמנכ"ל רשמה בזק בינלאומי התקדמות מרשימה. בירן שיבח את התוצאות העסקיות, ואת המעבר לרווחיות ומאזנים חיוביים בתקופת בה כיהן חיון כמנכ"ל.



** בזק בינלאומי - מבעלי השליטה בוואלה! תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully